Малко преди заминаването си за Австралия световният шампион Себастиян Фетел засне поредната порция рекламни клипове за Geox. Кампанията на производителите на обувки представя характерните качества на техните продукти: патентовани технологии и иновации. От 12 март до 1 април клиповете ще се въртят по немските телевизии.
„Нашите победи във Формула 1 са следствие от интензивни изследвания и развитие, точно както моите обувки, които ми помагат в състезанията, да постигна максимума от положените усилия“, обяснява Фетел. Сред най-важните критерии за обувките на пилотите били водонепропускливостта, терморегулирането, здравината и прочутата възможността да „дишат“.
„Заедно с Geox разработихме един продукт, при който на всеки дребен детайл е обърнато внимание. Краката на пилотите трябва да са много чувствителни, когато натискат педалите, за да могат да контролират максимално добре сцеплението при подаването на газ и стабилността на колата при спиране. Освен това благодарение на научните изследвания се е получила една изключително лека обувка, която в същото време е много здрава. Освен това както всички обувки на фирмата „диша“. Така се чувствам добре от главата до петите.“
Партньорството между Ред Бул и Geox започна през миналата година. Като част от сделката между двете страни, Себастиян Фетел и Марк Уебър ще носят обувки на фирмата до края на 2013 г. Освен това логото на Geox има място на болидите на екипа.