Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 ФИА не вижда причина и няма да разследва ничие предно крило

ФИА не вижда причина и няма да разследва ничие предно крило

990
0
Люис Хамилтън, Джордж Ръсел, Мерцедес F1
снимка: Мерцедес

ФИА не вижда причина да разследва ничие предно крило, стана ясно по време на уикенда за Гран при на Испания. В седмицата преди надпреварата на пистата Каталуния се появи информация, че от Ред Бул са изпратили неофициално запитване до федерацията относно предното крило на Мерцедес. По-рано се твърдеше, че отборът от Милтън Кийнс се съмнява в легалността на този компонент при Ферари и Макларън. От Ред Бул опитали да накарат Астън Мартин да протестира срещу техните крила. Екипът от Силвърстоун категорично отказал да го стори.

Съмненията относно предните крила на Ферари, Макларън и Мерцедес се породиха през последните месеци. Те не бяха официално оповестени

Информацията за реакцията на ФИА дойде по същия начин – чрез падока, а не под формата на официално изявление. Така всичко остава в сферата на предположенията и догадките.

През уикенда в Испания Тото Волф призна, че в опитите да се подобри скоростта на колите се стига до крайности.

„Ясно е, че предното крило има сериозна роля, както и подовете. Според мен е комбинация от двете. Едно предно крило може да се огъва като банан и да мине теста, но останалата част от колата няма да работи както трябва. Според мен всеки тим се опитва да достигне границите в рамките на регламента“, коментира шефът на Мерцедес в F1.

„Мисля, че през последните три състезателни уикенда в частност вървим в правилната посока. Вярваме, че сме направили голяма крачка напред и нещата по отношение на аеродинамиката се получават. Може би сме били в другата крайност по отношение на крила, подове и всичко останало“, добави Волф.

В навечерието на уикенда в Испания Хелмут Марко каза, че от Ред Бул не са подавали запитване към ФИА относно крилото на Мерцедес. Той обаче забелязал как се огъва то

„Доста популярно е да си играеш с лимитите така, че да преминаваш техническия преглед. След това по време на състезанието крилото се снижава, което подобрява аеродинамиката. Сега въпросът отново се повдига, след като деформацията бе ясно видима на телевизионните кадри (от Монреал)“, заяви Марко.

На Каталуния той се самоназначи за наблюдател.

„Имам нова задача – ще наблюдавам Мерцедес отблизо. Огъващо се предно крило е сериозен проблем. Трябва да съм сигурен, че всичко е според правилата“, допълни австриецът.

До момента Марко не е оповестил резултата от близкото наблюдение на крилата на Мерцедес.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)