Форс Индия потвърдиха, че освен Пол ди Реста в първия тест в Барселона за отбора ще карат още Адриан Сутил и Жул Бианки. Тимът все още не е обявил втори пилот за сезон 2013 г. във Формула 1, въпреки твърденията, че не търси състезател с достатъчно спонсорски пари.
Миналата седмица Сутил бе във фабриката на тима в Силвърстоун, където му бе взета мярка за седалка. Той и Бианки са смятани за единствените останали кандидати за свободния кокпит във Форс Индия. Според слуховете Сутил има достатъчно спонсорска подкрепа, докато френският пилот може да донесе в отбора двигатели Ферари. Това обаче са непотвърдени спекулации, които досега не са коментирани от никоя от страните. Единствено от Маранело споменаха, че помагат на Бианки да си намери място.
– Тимът на Форс Индия има удоволствието да съобщи, че Пол ди Реста, Жул Бианки и Адриан Сутил ще правят тестове за екипа тази седмица – се казва в официалното изявление на отбора. – Пол ще кара VJM06 във вторник и сряда преди да предаде колата на бившия си съотборник Сутил в четвъртък. Бианки ще работи с тима през последния ден на изпитанията.
Неназован източник от мениджмънта на Сутил заяви наскоро, че това може би е последният шанс на пилота да се върне във Формула 1. Той загуби мястото си след шумен скандал и процес за нанасяне на тежка телесна повреда. Състезателят замери с чаша един от шефовете на Гении Кепитъл (собствениците на Лотус в F1) – Ерик Лукс – след Гран при на Китай през 2011 г. Главният изпълнителен директор на Гении заведе дело срещу пилота, който в крайна сметка бе осъден на 200 000 евро глоба и 18 месеца затвор – условно. Сутил завърши сезон 2011-а, но след това на мястото му бе привлечен Нико Хюлкенберг, въпреки твърденията от страна на Форс Индия, че историята с Лукс няма да повлияе на решението им относно пилотите. Напускането на Нико (за да отиде в Заубер) обърка дългосрочните планове на екипа от Силвърстоун и там пак търсят нов пилот.
В същото време Ди Реста не скри разочарованието си от факта, че бе спряган за потенциален кандидат за място в най-големите отбори в Гран при – Ферари, Макларън и Мерцедес, но не получи кокпит в нито един от тях.