Начало Автомобили GM отбеляза 500 млн. доставени на клиенти автомобила

GM отбеляза 500 млн. доставени на клиенти автомобила

36
0

General Motors отпразнува забележително събитие в производството си: от създаването на компанията през 1908 г. над 500 милиона автомобила са доставени на клиенти от целия свят. Opel, една от марките с най-богати традиции в групировката, играе съществена роля за това: германският автомобилен производител създаде 68 милиона коли, повечето от които в основния завод в Рюселсхайм, където това постижение бе чествано.

Лоялни клиенти бяха поканени на вечеря с управителния съвет на компанията в историческата обстановка на гаража с класически автомобили Opel. Анна Катарина Дионисиус от Рийдщат получи специална изненада по време на посещението си на производствения цех: дългогодишната клиентка на Opel прие директно от производствената линия поръчания от нея наскоро Opel Zafira Tourer. Автомобилът й беше предаден като юбилеен подарък от изпълнителния директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.

Анна претърпя злополука със своята Astra няколко дни преди събитието. Автомобилът пострада сериозно, а тя получи само незначителни наранявания и след това похвали във Facebook своя “червен герой”, благодарейки на инженерите от Opel за тяхната “чудесна работа”. Zafira Tourer с „шептящия“ двулитров дизелов двигател с максимална мощност 125 кВт/170 к.с., който отговаря на най-строгия емисионен клас Euro 6, е нов на пазара.

“За мен този юбилей е повече от просто едно впечатляващо число, защото 500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и изживявания. Ние сме казали „благодарим ви” 500 милиона пъти на тези клиенти за тяхното доверие и лоялност, защото за нас е привилегия да играем такава важна роля в живота им”, заяви д-р Нойман.

GM отбелязва в цял свят производството на 500 милиона автомобила. Едновременно с празненствата в Рюселсхайм лоялни клиенти бяха поканени в производствените съоръжения на групировката в Северна и Южна Америка, Азия, Африка и Китай. Анна Катарина Дионисиус е един от петимата клиенти, които получиха подарък автомобил в чест на това паметно събитие.

“През 2015 година очакваме да продадем над 1000 нови автомобила на час, 24 часа на ден. Това прави близо 10 милиона автомобила – най-голямата бройка в историята ни. Гледам на този изключителен обем като на 10 милиона възможности да докажем каква компания сме и да благодарим”, каза изпълнителния директор на GM Мери Бара.

Opel стартира производството на автомобили през 1899 г., част е от GM от 1929 година и множество паметни събития проправят пътя на това съвместно пътуване, като например, легендарните модели като Kadett, Rekord, GT, Manta и Kapitän. През цялото това време Opel винаги въвежда технологични иновации, които са предлагали на клиентите висока практична стойност и преимущества. През 1989 г. например производителят от Рюселсхайм е първият, който оборудва стандартно автомобилите си с каталитичен преобразувател. Водещият принцип “Ние правим присъщите само за луксозния клас технологии достъпни за всеки” остава ключов във философията на марката и днес. В духа на тази традиция предстои въвеждането на нещо много съществено: Opel OnStar. Персоналната услуга и мобилен асистент ще започне да се предлага тази година, като ще превърне автомобила в мобилeн интернет хотспот.

“Всяка година Opel продава над един милион автомобила с постоянно нарастваща тенденция, тъй като сме в средата на нашата моделна и двигателна офанзива. Акцентът тази година е представянето на новата Astra. Обещавам ви и от името на нашите 35 000 служители, че тази кола ще развълнува отново клиентите ни и ще спечели множество нови фенове на марката”, допълни д-р Нойман.