Начало Автомобили GM преструктурира присъствието на марките си Opel и Chevrolet в Европа

GM преструктурира присъствието на марките си Opel и Chevrolet в Европа

45
0
GM,лого

От началото на 2016 г. GM преструктурира присъствието на марките си Opel и Chevrolet в Европа. Chevrolet вече няма да е с основно присъствие, като обяснението от страна на концерна е трудната обстановка и икономическа ситуация на Стария континент.

Chevrolet е четвъртата по големина глобална автомобилна марка. В Европа ще продължат да се предлагат иконични модели като Corvette например. Същевременно ще се подобри присъствието и представянето на брандовете Opel и Vauxhall.

Cadillac пък финализират плановете си за разширение на европейския пазар. Марката ще подобри дистрибуторската си мрежа през следващите три години в подготовка за сериозно навлизане на нови продукти.

Европа е ключов регион за GM, който ще има ползва от засилване на брандовете Opel и Vauxhall и по-сериозно съсредоточаване върху Cadillac. Що се отнася до Chevrolet, то преструктурирането ще ни позволи да съсредоточим инвестициите си в райони, където възможностите за растеж са по-големи. Преструктурирането е полезно и за четирите марки и особено за потребителите в Европа, които ще могат да купуват автомобили от дефинирани и жизнени брандове на GM – заяви председателят и главен изпълнителен директор на GM Дан Ейкърсън.

През следващите две години Chevrolet ще работи с дилърствата и представителствата си на Стария континент, за да установят по-нататъшните стъпки и да спазят задълженията си към настоящите потребители на марката. Президентът и управляващ директор на Chevrolet Европа Томас Седран заяви, че клиентите могат да са сигурни, че ще продължат да получават обслужване и резервни части за автомобилите си.