Начало Автомобили Голямо търсене на Opel Insignia

Голямо търсене на Opel Insignia

116
0

Opel добавя още работни смени за производството на Insignia

Повече от 75 000 продажби, договорени в цяла Европа за спечелилия множество награди автомобил от средния сегмент

Само няколко месеца след излизането му на пазара, за новия Opel Insignia бяха получени над 75 000 поръчки в Европа. Поради голямото търсене на модела, мениджърите на компанията и представители на служителите в завода в Рюселсхайм взеха решение да увеличат смените за производство, като добавят съботни смени в началото на месец май. Тези смени са допълнителни към въведените вече през март допълнителни две смени.

Всъщност продажбите на цялата гама на Opel продължават да нарастват в Германия. Само през първите седем работни дни на март в Германия бяха продадени 18 000 автомобила Opel (за сравнение за същия период на миналата година бяха продадените 7 200 коли). За първите 10 седмици на 2009 година, Opel Германия е продал почти 90 000 автомобила, от които 63 000 са за индивидуални клиенти. Това представлява увеличение от 150 процента спрямо същия период на 2008 година.

Opel Insignia спечели престижната награда за дизайн „red dot”

Престижната дизайнерска награда е едно от четиринадесетте отличия, които флагманът на Opel е получил до сега.

Рюселсхайм. Изключителният дизайн на Opel Insignia беше отново признат от международно експертно жури, което присъди на автомобила престижната награда за продуктов дизайн “red dot” (в превод червена точка).

Международната награда за дизайн „red dot”, която се присъжда от 1955 година насам под егидата на дизайнерския център „Design Zentrum North Rhine Westphalia” в Есен, Германия, е сред най-големите и престижни дизайнерски награди в света. Тя се дава от международно жури от експерти в дизайна за продукти, оценката на които се основава на следните критерии: степен на иновативност, функционалност и качество на формата.

Седанът от средния пазарен сегмент бе избран за Автомобил на годината 2009 за Европа от международно жури, саставено от европейски журналисти и спечели множество други награди, включително отличието DESIGNBEST на журито на Autobest и Executive Car of the Year на английското списание Fleet Magazine.

Наградата „Red dot” е присъждана на много компании, които са известни с иновативния си дизайн, включително Apple, Nokia и Opel. Други три модела на Opel – GT, Astra GTC, Astra G от 1998 година, вече са „белязани” с червената дизайнерска точка и заемат достойно място в архивите на музея на дизайнерския център в Есен, Германия. Миналата година концептуалният модел Flextreme спечели наградата за концептуален дизайн от дизайнерския център в Сингапур, който е член на red dot журито.

Наградите на Insignia

1. Car of the Year

European COTY Jury
International 2009

2. DESIGNBEST 2009

AUTOBEST
International 2009

3. Red dot design award

red dot
Germany 2009

4. Family Car of the Year

New Car Magazine & Car Buyers Guide
Ireland 2009

5. Fleet Car of the Year

Der Firmenwagen
Austria 2009

6. Auto der Vernunft

Super Illu/Guter Rat
Germany 2009

7. Klaxon Award

Klaxon
Russia 2009

8. CROAUTO Croatian Car of the Year
Auto Klub
Croatia 2009

9. AutoVot

Automarket
Romania 2009

10. Best Car

Auto Motor si Sport
Romania 2009

11. Aurel Persu (best aerodynamics)
Auto Mondial
Romania 2009

12. Executive Car of the Year

Topgear.com
United Kingdom 2008

13. Editor’s Choice Award

Fleet World
United Kingdom 2008

14. Gelber Engel (1st place, sedan)

ADAC
Germany 2008