Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер смята, че удължаването договора на тима от Милтън Кийнс с Рено за доставка на задвижващи системи за Формула 1 бе логично.
Според него това се дължи на промените във френската компания и още няколко фактора.
„Разговорите за продължаване на споразумението ни за още две години бяха сравнително леки. Смятам, че дискусията бе открита след преструктурирането на Рено, отдадеността и инвестициите им в проекта. Удължаването на договора ни бе логично”, заяви Хорнер.
Той допълни, че Ред Бул плаща доста добра цена за агрегатите и продължи: „Освен това имаме възможността да брандираме моторите по различен начин. Връщането на Торо Росо към задвижващи системи Рено ще създаде още по-голям шанс за обща работа и сътрудничество.”
Отношенията между Ред Бул и Рено едва не бяха прекратени през миналата година, след като от тима нападаха постоянно и много публично френския производител за качествата на задвижващите му системи. От Милтън Кийнс се опитаха да намерят алтернатива, но получиха откази от Ферари и Мерцедес.
Рено пусна нова версия на двигателя в Монако, където обаче само по един пилот от заводския екип и Ред Бул (съответно Кевин Магнусен и Даниел Рикиардо) имаше възможност да го използва.