Начало Избрани Хамилтън: Имаме още много работа за вършене

Хамилтън: Имаме още много работа за вършене

1990
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън, снимка Мерцедес

Мерцедес има още много работа за вършене. Това е мнението на седемкратния световен шампион Люис Хамилтън. Екипът от Бракли не разполага с много време, в което да реши проблемите и да подобри темпото на своя болид W13 Silver Arrow.

Въпреки че Мерцедес показа страхотно темпо в Барселона, екипът завърши предсезонната подготовка в Бахрейн зад Ред Бул и Ферари. Тези заключения се основават както на суровите данни на отбора, така и на коментарите на Хамилтън и съотборника му Джордж Ръсел.

В отговор на това, отборите Ред Бул и Ферари изразиха скептицизма си по отношение на консервативната позиция на Мерцедес. Те настояха, че вече са чували всичко това и  предишните няколко години. 

Този път обаче омаловажаването на германския екип изглежда сериозно. Въпреки всички затруднения,  Хамилтън остава оптимист за способността на отбора да подобри представянето си.

„Имаме увереност, според която винаги можем да се справим с какъвто и да е проблем, с който се сблъскваме, заяви британецът пред медиите.

Преминахме през тестовата програма и имахме прилична надеждност. Това ме кара да се чувствам много положително. Имаме още много работа за вършене. Мисля, че във всеки един тим има подобни проблеми. Все пак това е началото на нова ера в F1.“

На моменти автомобилът на Мерцедес изглеждаше твърде нестабилен на пистата в Бахрейн. Поведението на колата се влошаваше от ефекта на подскачане и прекалено недозавиване.

Новата спецификация на немския тим демонстрира чертите на така наречената естественадива„. Това е етикет, с който е накичен претендентът за титлата през сезон 2021, както и няколко негови предшественика.

Хамилтън смята, че някои от характеристиките на W13 са широко разпространени сред новото поколение автомобили в F1.

„Това беше името, което Тото даде на нашия болид преди няколко години. Аз определено не бих използвал тази дума“, каза той.

„Техническите спецификации на автомобилите за 2022 г. означат повече плъзгане и нестабилност. Изглежда, че всички тимове имат по-малко сцепление, отколкото преди. Също така новите гуми на Пирели са по-големи и трудни за управление.“

Въпреки всички трудности на Мерцедес, седемкратният световен шампион се фокусира върху положителните страни на тестовете, включително възможността новите автомобили във Формула 1 да се следват по-близо един до друг.

В дългосрочен план, това е много по-лесно за мен от физическа гледна точка, обяснява той.

Положителното нещо от тези промени е, че следването зад друг автомобил изглежда малко по-добре. Очаквам това да е стъпка в правилната посока.“

Надявам се, че в определен етап ще успеем да вземем по-добри гуми. Сигурно тези смеси работят по-добре на трасета, които не са толкова горещи. Сигурен съм, че автомобилът ще напредне през годината и ще бъде в челото на колоната“, приключи Люис Хамилтън.