Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън: Колата се държеше добре през по-голямата част от уикенда. В крайна...

Хамилтън: Колата се държеше добре през по-голямата част от уикенда. В крайна сметка съм разочарован от този резултат

4559
0
Люис Хамилтън, Ферари
Люис Хамилтън, снимка: Ферари

Люис Хамилтън записа още една трудна квалификация от началото на сезона. Пилотът на Ферари се класира шести след края на сесията на пистата Марина Бей. Хамилтън призна, че колата „се е държала добре през голямата част от уикенда“, но в Q3 отново е имал проблем със загряването на гумите. Другият пилот на Ферари Шарл Льоклер се класира седми.

Хамилтън имаше труден първи ден от състезателния уикенд в Сингапур. Седемкратният световен шампион остана едва десети и на близо 8 десети от челото.

По-рано днес Хамилтън остана осми в третата свободна тренировка за Гран при на Сингапур. Британецът отново се бореше с трудния за управление болид на Ферари и изоставаше от Макларън, Макс Верстапен и двете коли на Мерцедес.

Хамилтън показа много силно темпо в първия сегмент от квалификацията и дори финишира на първо място. В Q2 той остана седми и нямаше толкова добро темпо. В последната част от квалификацията Хамилтън отново не успя да запише достатъчно силен резултат и даде шесто време

Хамилтън призова Ферари да промени стратегията си в най-решаващия момент от квалификацията. По принцип боксът на тима е разположен в далечния край на питлейна. Затова Скудерия често е принудена да чака на опашка зад други болиди, за да излезе на пистата. Според Хамилтън, това коства ценна температура на гумите, което се отразява на общия резултат на тима.

„Колата се държеше добре през по-голямата част от уикенда. В крайна сметка съм разочарован от този резултат“, сподели Хамилтън.

„В Q1 колата се държеше добре, гумите се държаха добре. Когато стигнахме до Q2, първият завой беше приличен, но след това.. Често сме последни в опашката на бокса. Докато чакаме, гумите губят много от температурата си.“

„Всеки път, когато правим това, просто изоставаме все повече и повече. Това се случва всеки уикенд. Губим толкова много температура, около пет или шест градуса. Затова е наистина трудно да я възстановим в изходящата обиколка, без да износваме гумите толкова много.“

„Момчетата на първа позиция бяха по-бързи, без да чакат в питлейна. Смятам, че това е нещо, което със сигурност можем да подобрим.“

„Всички се стараят много, но определено е разочароващо да завършим там, където сме, особено когато имаше потенциал да бъдем по-напред. Ще бъда нащрек и готов да се възползвам от всяка възможност“, добави пилотът на Скудерия Ферари.

Другият пилот на Ферари Шарл Льоклер също имаше трудна събота. По-рано днес той остана десети в последната свободна тренировка в Сингапур. Льоклер прескочи първите два сегмента от квалификацията, но в нито един момент не беше близо до челото. В крайна сметка той се класира седми, точно зад Хамилтън. След финала на сесията той разкри, че много се е борил със своя болид

„Да, със сигурност. [Това] не беше добър тур. Честно казано, не беше добър тур, защото колата беше невероятно трудна за управление и за настройка от началото на уикенда“, коментира Льоклер.

„Да научиш нещо от колата, когато тя реагира по различен начин в различните завои, е много трудно. Точно това се случи днес. Много съм разочарован, но така стоят нещата.“

На въпроса колко голяма изненада е било това да види Ръсел на полпозишън, имайки предвид, че Ферари традиционно се представя добре на пистата в Сингапур, Льоклер отговори така:

„Голяма изненада. Мисля, че най-голямата изненада е да видим Мерцедес на първа позиция, където в миналото се бореха в горещи условия. Сега идват тук и се класират на полпозишън.“

„Поздравявам ги. Утре ще се опитаме да им окажем натиск. Разбира се, не съм сигурен, че те ще усетят някакъв натиск от шесто или седмо място“, добави пилотът на Ферари.