Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън предположи, че подът на F1 W14 не работи; Ръсел: Уикендът беше...

Хамилтън предположи, че подът на F1 W14 не работи; Ръсел: Уикендът беше изключително объркващ за нас

3675
0
Люис Хамилтън, Джордж Ръсел
Люис Хамилтън и Джордж Ръсел; снимка: Мерцедес

Тимът на Мерцедес имаше очаквания за добро представяне в Бразилия, но на практика изживя изключително труден уикенд на пистата Интерлагос. Люис Хамилтън финишира осми в Гран при на Сао Пауло, а съотборникът му Джордж Ръсел изобщо не стигна до финала. Тото Волф заяви след финала, че съчувства невероятно много на пилотите си заради това, че от екипа са им дали толкова труден за управление за болид.

„По колата нищо не се променя от събота до неделя, така че знаех, че ни предстои трудна надпревара. В спринта просто си „изядох“ гумите с тази неочаквана липса на скорост. Мисля, че в състезанието карах по-добре, но просто бяхме по-бавни“, коментира Хамилтън.

„Предполагам, че подът не работи. Подът не създава необходимото притискане и само ни накара да сложим по-високото крило. На правите имаме огромно челно съпротивление. Там губим толкова време, че нищо друго не можем да направим. В завоите се пързаляхме. Определено трябва да проверим какво се случи“, продължи Хамилтън

„Има моменти, в които този болид работи, в други – не. Дори в една обиколка поведението е непостоянно и задължително трябва да разберем защо. Беше поредният ден, който искаме да забравим, но се надявам поне да сме научили нещо. Гордея се с всички в отбора. Хората се трудят неуморно и не падат духом“, допълни Хамилтън.

Прегряване на маслото бе причината за отпадането на Ръсел от надпреварата.

„Изключително объркващ уикенд беше, не знам как да го разбираме. Имахме сравнително високи очаквания, а се оказахме без каквото и да е темпо. Колата е една и съща през последните пет надпревари, така че нещо бъркаме по отношение работата с гумите. А през уикенд със спринт не можеш да поправиш допусната в началото грешка“, бе обобщението на Ръсел.

„Толкова много въпроси… Болидът е същият, който карах в Остин, а там имаше скорост за подиум. Дори преди това – в Сингапур, Катар – също имаше темпо за класиране в топ 3. Задължително е да разберем какво объркахме, защото в момента изобщо не сме наясно.“

„Изборът ни на настройки с малко повече аеропритискане ни превърна в седящи мишени на трасето. По принцип с повече аеропритискане идеята е да спечелиш скорост в завоите, да пазиш гумите, а при нас това не се случи. Нямаше никакви предимства, само негативи“, добави Ръсел.