Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън се опитва да укроти „подскачащия“ болид на Мерцедес

Хамилтън се опитва да укроти „подскачащия“ болид на Мерцедес

6502
0
Люис Хамилтън
Люис Хамилтън, снимка Мерцедес

Хамилтън се опитва да укроти „подскачащия“ болид на Мерцедес. Британецът заяви, че тимът все още се опитва да се справи със своя W13 Silver Arrow. Той призна, че силното недозавиване и постоянното подскачане правят новия автомобил труден за управление.

Съотборникът на Хамилтън Джордж Ръсел стигна до осмото място в сутрешната сесия. Макар че Хамилтън значително подобри представянето на съотборника си в следобедната сесия и се нареди сред първите четирима, седемкратният световен шампион не беше никак доволен от настоящата ситуация в Мерцедес.

Да, трудно е, казва той. „Искам да кажа, че на борда можете да видите разклащане наляво, надясно и в центъра. Все едно постоянно скачаш и блъскаш. В момента не съм много щастлив. Опитвам се укротя новия ни автомобил.“

Според някои анализатори, новият пакет за модернизация на Мерцедес, включително иновативните изключително тънки отвори на радиаторите, може да е виновникът за дивото поведение на W13. Хамилтън предположи, че специфичните условия в Бахрейн са били основната причина за проблемите на автомобила.

„Силният вятър оказва негативно влияние и засилва ефекта на подскачане“, заяви той. „Тази седмица все още имаме такива проблеми. Ако не друго, те са по-лоши от тези в Барселона.“

Така че просто работим по много различни сценарии, опитвайки се да разберем как да задържим притискащата сила. Така беше и при последния тест.“

„Мисля, че вероятно  всички са в подобна ситуация. Някои са успели да го използват или заобиколят по някакъв начин.“

Но в Бахрейн наистина е трудно. Пистата е неравна и хлъзгава. Сутринта е пълна с пясък, а следобед е просто прашно.“

Въпреки трудностите, Хамилтън в никакъв случай не е оптимистично настроен за перспективите на Мерцедес само седмица преди откриващия кръг на сезон 2022 в Бахрейн.

Това са просто пречки, които срещаме с този нов вид автомобили, с които всички ще се сблъскат през 2022 г., каза той.

Уверен съм в екипа тук и в завода, че ще се справят с това. Но определено нещата няма да са напълно гладки“, завърши Люис Хамилтън. 

„Денят беше изпълнен със симулации с ниско и високо ниво на гориво. В същото време продължаваме да изучаваме автомобила и гумите. Проучваме редица възможности за настройка, за да се опитаме да подобрим подскачането. Имаме някои насоки, които могат да го намалят, но намирането на правилния баланс между подскачането и производителността очевидно е предизвикателство“, обясни инженерният директор Андрю Шовлин.