Люис Хамилтън бе най-бърз във втората тренировка преди Гран при на Сингапур. Зад пилота на Мерцедес се класираха Макс Верстапен (Ред Бул) и Себастиан Фетел (Ферари).
Вечерната сесия започна в 20:30 часа местно време, когато мракът вече бе паднал над Сингапур и мощни 1600 лампи осветяваха пистата. Между двете тренировки стана ясно, че техническият делегат на ФИА Джо Бауер е засякъл по-ниска температура на горивото на Люис Хамилтън от допустимата. Въпросът бе насочен към стюардите, които глобиха Мерцедес с 5000 евро.
Температурата на пистата бе паднала под 30 градуса, докато тази на въздуха все още бе висока – 34 градуса. Кими Райконен пръв се появи на пистата след началото на сесията.
It’s warm! ?#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/eMwTxkbkTy
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Финландският пилот на Алфа Ромео (с гуми медиум) записа и първото време – 1:43.996 мин. Сънародникът му Валтери Ботас пък благодари на екипа си Мерцедес за това, че възстанови колата му навреме за тренировката. Той катастрофира в първата сесия.
?? “Great job, guys. Thanks everyone for getting the car back together.” – @ValtteriBottas ?
?? #DrivenByEachOther pic.twitter.com/s0stZRdTof
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) September 20, 2019
Ботас и Хамилтън започнаха работа с гуми медиум, след като в първата тренировка изпробваха хард и софт. Средната по твърдост смес бе предпочетена и от Себастиан Фетел. Единствен Шарл Льоклер оставаше в бокса 12 минути след светването на зеления семафор.
Хамилтън бързо оглави класирането с 1:40.685 мин. Серхио Перес бе втори (със софт), а Ботас и Фетел дадоха трето и четвърто време. Люис подобри собственото си постижение до 1:40.405 мин.
Ботас и Хамилтън започнаха работа с гуми медиум, след като в първата тренировка изпробваха хард и софт. Средната по твърдост смес бе предпочетена и от Себастиан Фетел. Единствен Шарл Льоклер оставаше в бокса 12 минути след светването на зеления семафор.
Хамилтън бързо оглави класирането с 1:40.685 мин
Серхио Перес бе втори (със софт), а Ботас и Фетел дадоха трето и четвърто време. Люис подобри собственото си постижение до 1:40.405 мин, а Валтери излезе втори.
Алекс Албон излетя на десети завой и се блъсна в предпазна стена. Младият пилот на Ред Бул, за когото пистата в Сингапур е съвсем ново предизвикателство, счупи предното крило, но се върна на трасето и се добра до пита.
Turn 10 ? @alex_albon #F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/q43YWgaSRW
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
С хард Макс Верстапен успя да измести Ботас от второто място (+0,703 спрямо Хамилтън). Финландецът бе изместен и от Шарл Льоклер, който пък бе с гуми медиум и остана на 0,720 сек от Люис.
След половин час работа над уличната писта в Сингапур настана тишина – всички се прибраха в боксовете. Джордж Ръсел наруши спокойствието, а след него и Албон с вече поправена кола се върна на трасето.
Пилотът на Ред Бул (с медиум) даде най-добро време в сесията до този момент – 1:39.943 мин. На пистата обаче вече бяха пилотите на Мерцедес и Ферари – всичките със софт.
Постижението на Албон бе последователно подобрено от няколко състезатели, като в крайна сметка начело отново бе Хамилтън – 1:38.773 мин
Верстапен бе на 0,184 сек от англичанина, Ботас бе трети – на 1,121 сек. Кевин Магнусен пък забави Фетел и недоволният германец попита по радиото спи ли датчанинът на трасето.
При следващите си бързи обиколки Льоклер и Фетел записаха пето и шесто време – на над 1,2 сек от Хамилтън.
Some consistent runs from @LewisHamilton on the soft tyres, even on longer stints. They face a big challenge from the @redbullracing cars here, as expected. Adrian Newey keeping a watchful eye on things: are there some new developments on the car? pic.twitter.com/LFGvOVgJ6z
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 20, 2019
Not a lot of room, and not much love lost here between K-Mag and Checo Perez ?
Stewards have „noted“ the incident#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/O5jANZ97rd
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
В средата на тренировката подреждането бе Хамилтън, Верстапен, Ботас, Албон, Льоклер, Фетел, Сайнц, Хюлкенберг, Норис, Гасли. Тимът на Ферари продължи работа със софт и Себастиан стигна третото място – на 0,818 сек от Люис. През това време Ботас сложи медиум, докато Хамилтън продължи серията си с най-меката смес за уикенда.
През последния половин час от сесията повечето пилоти правеха дълги стинтове в подготовка за състезанието. Образува се и трафик, тъй като единствено Райконен бе в бокса. И двете коли на Ферари пък бяха с новата аеродинамична конфигурация на SF90.
Хамилтън имаше още едно сбутване на трасето – този път с Пиер Гасли. Фетел от своя страна също взе медиум за последните десетина минути работа на пистата, както и Даниел Рикиардо. Люис направи последна серия със средните по твърдост гуми на Пирели за Гран при на Сингапур. Англичанинът остана начело в класирането пред Верстапен и Фетел. Ботас зае четвъртото място, следван от Албон, Льоклер, Сайнц, Хюлкенберг, Норис, Гасли.
„Peak“ Grosjean#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/8EDnMUJi5q
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
FP2 CLASSIFICATION: Hamilton leads, but not by much…#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/FDKHoRUHDb
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019