От Иван Тенчев, наш специален пратеник в Австрия
Шефът на Хонда във Формула 1 Тойохару Танабе заяви днес на пистата Ред Бул Ринг, че японците готвят вече четвърта версия на задвижващата си система. Те ще я внедрят в колите на Ред Бул и Торо Росо по-късно през сезона, но още не би могъл да каже кога ще стане това.
„Да, лансирахме и трите варианта на задвижващата си система преди да е изминала и половината от сезона. Ясно е, че работим по четвърта”, каза Танабе. „Не мога да ви кажа кога точно ще я лансираме. Но ще се случи, защото се нуждаем от още стъпки, за да настигнем лидерите и сме напълно наясно с това.”
Танабе бе категоричен, че третата версия, която се появи в предишното състезание във Франция, е отговорила на много от поставените цели, но все още отстъпва на други агрегати.
„Видяхме подобрение и потвърждение на данните, които имахме – информацията от динотестовете и изобщо в симулациите. Очевидно е обаче, че това не е достатъчно”, допълни още бившият пърформънс инженер на Герхард Бергер от епохата на Макларън-Хонда.
Той обясни също така, че в разработката на новото турбо и изобщо в двигателя е използван опитът от отдела за реактивни двигатели и производство на самолети на компанията. Вложено е наученото и от още много други звена в голямата филма и всичко това трябва да помогне за развитието.
Jumping out after Friday morning in the office ??
FP1 ?
P5 – @Max33Verstappen
P6 – @PierreGASLY
P12 – @kvyatofficial
P13 – @alex_albon #PoweredByHonda pic.twitter.com/BliwcJgZ3Z— Honda Racing F1 (@HondaRacingF1) June 28, 2019