Начало Moto News Honda представи MotoGP екипа си на Бали, Стоунър направи тест на Сепанг

Honda представи MotoGP екипа си на Бали, Стоунър направи тест на Сепанг

25
0

Honda представи екипа си за новия сезон в MotoGP на тропическия остров Бали. Двукратният световен шампион Марк Маркес и съотборникът му Дани Педроса вдигнаха покривалото от мотора и споделиха очакванията си за 2015 г. Двамата се подготвят за първия предсезонен тест, който започва на 4 февруари на пистата Сепанг в Малайзия. Друг двукратен носител на короната – Кейси Стоунър – направи тест за тима точно на това трасе.

– Беше дълга зима, а сега гледам с нетърпение към старта на сезона – заяви Маркес. – Страхотно е, че имаме възможност да демонстрираме новите си мотори в Индонезия. За първи път съм на Бали и е прекрасно да видим феновете, да почувстваме ентусиазма им за MotoGP. Утре потегляме за Малайзия. Тренирах усърдно през последния месец, за да се подготвя за първите два теста на Сепанг и се вълнувам да съм пак с екипа си.

Педроса каза, че и при него паузата между сезоните е преминала като комбинация от почивка и тренировки и иска да се качи пак на мотора, което ще се случи след броени дни.

Стоунър пък направи тридневен тест за Honda. Работата му на намиращото се на 75 км южно от Куала Лумпур трасе бе прекъсвана от дъждове, но като цяло той изпълни предварително начертаната програма. Кейси кара машините и за 2014, и за 2015 г., за да бъде направено сравнение между тях, както и да се анализират новостите по RC213V. Австралиецът изпита и нови спирачки на Brembo. Инженерите се възползваха от присъствието му и го помолиха да направи няколко обиколки с Honda CBR1000RR през последния ден на изпитанията.

– Като цяло бе добър тест, много положителен и свършихме чудесна работа. През първия ден бяхме съсредоточени върху базови настройки, изпробвахме някои малки неща преди да завали. През втория голямата част от работата бе паралелно изпитание за сравнение на шаситата, като тествах и различни варианти на шаси. Успяхме да отхвърлим още няколко неща от списъка. Накрая потвърдихме поведението, като се трудихме още по електроника и окачване. Карането на CBR бе много различно – не бях управлявал такъв мотор. Отне ми известно време да свикна със смяната на предавки, позицията върху машината, мощността, останалите характеристики. В крайна сметка успях да дам някаква обратна информация. Като цяло бе истинско удоволствие – коментира Стоунър.