Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер за Волф: Трябва да гледа собствената си работа

Хорнер за Волф: Трябва да гледа собствената си работа

2459
0
Кристиан Хорнер
Кристиан Хорнер, снимка: Ред Бул Рейсинг

През февруари от Ред Бул обявиха, че ще създадат своя собствена компания за двигатели като целта е отборът да придобие статут на производител през 2025. Същата компания миналата седмица привлече главна фигура от отбора на Мерцедес, Бен Ходжкинсън, като се смята, че има възможност той да вземе със себе си и други от тима.

Това накара Тото Волф да предположи че тази стратегия на Ред Бул подсказва евентуално партньорство с Ауди или Порше. Хорнер отрече това по време на тренировките за Гран при на Португалия днес и каза, че Тото не трябва да се меси в работата на другите:

„Тото харесва да мисли, че знае какво се случва при останалите, но е хубаво да помисли за собствената си работа. Ние строим фантастично съоръжение и успяхме да докараме хора със страхотни умения. Всичко ще бъде на едно и също място и ще бъде напълно интегрирано с шасито. Ще бъдем единственият отбор, заедно с Ферари, който има това. И как ще се казва двигателят е съвсем различен въпрос.“

„В момента не водим дискусии. Фокусът е двигателят да бъде на Ред Бул. Но разбира се той може да се казва по всякакъв начин в бъдеще. Но да бъде напълно интегриран в Милтън Кийнс е невероятно вълнуващо.“

В самите тренировки пък пилотите на Ред Бул бяха по-бавни от тези на Мерцедес. Верстапен завърши втори и в двете сесии докато Перес бе съответно трети и десети. Макс се оплака от това колко хлъзгава е била пистата:

„Гумите се промениха и всички сме загубили малко сцепление в сравнение с миналата година. Много е трудно на пистата и изобщо не е лесно да накараш гумите да работят. Това е неприятно, защото изглежда всичко ще зависи от това как подготвиш гумите си и от тяхната температура… Изглежда отново сме близо един до друг с Мерцедес и колата се усещаше добре. Все пак със сигурност имаме да свършим много работа за утре.“

Перес повтори думите на своя съотборник за това колко хлъзгава е била пистата и колко трудно е било да накараш гумите да работят. Според него най-важно за квалификацията и състезанието ще бъде да разбирането на това какво се случва с гумите. Той добави:

„Мисля че темпото с медиум беше добро, но когато сложихме софт не спечелихме никакво време. Това е нещо, което ще разгледаме и се надявам да оправим преди квалификацията. Трудно е да се правят сравнения с последния кръг на Имола, тъй като трасетата са много различни. Сцеплението е по-малко навсякъде заради настилката, но мисля че скоростта е добра. Надявам се да бъдем в битката за полпозишън утре.“

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.