Нико Хюлкенберг финишира на 10-та позиция в състезанието за Голямата награда на Китай. Пилотът на Хаас записа още едно много силно представяне от началото на годината. Хюлкенберг призна, че резултатът в Шанхай е бил максимума, на който е можел да се надява.
Хюлкенберг продължи с доброто си представяне от началото на годината. Опитният германец отново влезе в третия сегмент от квалификация в Китай и потегли девети. Така той отново имаше възможност да добави още точки към актива си, както и този на Хаас
Пилотът на Хаас имаше добър старт и спечели две позиции. Малко след това обаче той беше изпреварен от пилотите на Ферари и се върна на позицията, от която стартира. Хюлкенберг направи първото си спиране в осмата обиколка и загуби няколко места, които успя да навакса след няколко тура.
Хюлкенберг спря за втори път в обиколка №24. После той изпревари Даниел Рикиардо и зае деветото място. Германецът обаче беше изпреварен от Люис Хамилтън и в крайна сметка финишира десети. По този начин той записа трето класиране в зоната на точките от общо пет старта за 2024 г.
„Състезанието беше безупречно и чисто от моя страна. Мисля, че това беше добре управлявано и контролирано надпревара от страна на отбора. Аз съм много щастлив от това – получихме тази една точка, която трябваше да бъде спечелена“, сподели пилотът на Хаас.
„Един от автомобилите на отборите в челната петица имаше проблем. Това беше точката, която получихме благодарение на това нещо, защото в противен е възможно да се състезаваш с тях. Това също така показва, че трябва да имаме перфектна квалификация в събота и перфектно състезание в неделя, за да можем да бъдем там, където сме. Не можехме да направим нещо повече по време на Гран при на Китай. В нашият случай всяка една точка означава много“, завърши Нико Хюлкенберг.
Съотборникът на Хюлкенберг Кевин Магнусен финишира 17-ти. Датчанинът имаше контакт с Юки Цунода, в резултат на което получи поражения по предното крило и трябваше да направи допълнителен питстоп. Магнусен също така получи 10-секундно наказание, което допълнително компрометира състезанието му
„Честно казано, това просто не беше нашето състезания. Стартирахме 17-и след лошата квалификация си понесохме последствията от това. Понякога можеш да наваксаш, но в неделя не успяхме да направим това“, каза Магнусен.
„Опитахме се да приложим стратегия с едно спиране, но трябваше да се откажем от нея, защото деградацията на твърдите гуми беше твърде висока. Веднага след като излязох с новите гуми имах пробойна заради инцидента с Юки. Затова трябваше да вляза отново в бокса за медиум. На практика трябваше да направя едно спиране, въпреки че не исках. Нещата с автомобила обаче работеха добре и изглеждаше, че имаме прилично темпо в него. Така беше и в квалификациите по-рано през уикенда“, добави пилотът на Хаас.
Вижте тази публикация в Instagram.