Начало Автомобили Hyundai е лидер по лоялност на клиентите

Hyundai е лидер по лоялност на клиентите

50
0
Hyundai,J.D. Power

Компанията Hyundai Motor заема първото място сред 33 автомобилни производители в „Изследване лоялността на клиентите 2012 г.“, провеждано ежегодно от американската агенция J.D. Power and Associates.
Според проучването, направено в САЩ, корейската компания заема лидерска позиция по процент запазени клиенти при закупуване от тях на нов автомобил. През 2011 г. компанията е успяла да увеличи този показател до 64%, с четири повече спрямо постижението си през 2010 г. Увеличението на лоялността на клиентите преди всичко е обусловено от разширената гама модели, както и от непрестанното подобряване на качеството и привлекателността на бранда през последните десет години. Високият процент запазени клиенти на Hyundai се дължи преди всичко на моделите Elantra и Sonata, ползващи се с огромна популярност сред американските потребители.
Анкетата, проведена по време на изследването, показала също, че собствениците на автомобили Hyundai са удовлетворени от качеството, остатъчната стойност и експлоатационните и сервизни разходи на колите си.
В проучването, проведено от февруари до май 2011 г., са анкетирани 117 001 човека, закупили нов автомобил или ползвали го под наем.