Начало Автомобили Hyundai Motor продаде над 1 млн. автомобила в B-сегмента

Hyundai Motor продаде над 1 млн. автомобила в B-сегмента

100
0

Hyundai Motor отбеляза значимо постижение в Европа, като продаде над един милион автомобила в B-сегмента – най-популярната категория автомобили сред европейските потребители. Успехът се дължи на популярността на новото поколение i20, което е изключително търсено от пускането му на пазара през миналата година.

Компанията достигна този значим етап от развитието си, като представи новия i20 Active – третия член на семейството на i20 – и нов 1-литров T-GDI двигател, с който прави автомобила още по-привлекателен за клиентите в B-сегмента.

От представянето на Hyundai Getz през 2002 г. брандът затвърди авторитета си в най-популярния сегмент в Европа с достъпни, висококачествени и добре оборудвани модели. През 2008 г. Getz бе заменен от i20 – той определи нова посока на развитие, като автомобилите са проектирани, конструирани и произведени в Европа за клиентите на Стария континент.

С над 500 000 автомобила, продадени в Европа, двете поколения на i20 доведоха общите продажби на компанията в B-сегмента до седемцифрени стойности. Актуалният модел – наличен във версия с пет врати, Coupe и кросоувъра Active – спомогна за постигането на ръст на продажбите през миналата година от 12% с 92 300 автомобила, продадени на европейски клиенти.

Европейският B-сегмент възлиза на над 2,7 милиона автомобила и 22% от годишните продажби на автомобили в Европа. Той остава сегмента с най-голям обем на континента и е основен фактор за успеха на Hyundai на европейския пазар.

След пускането му на пазара през 2002 г. Hyundai Getz бързо се превърна в един от най-продаваните автомобили за бранда, като през 2004 г. и 2005 г. годишните му продажби надминаха 100 000 автомобила. Той бе последван от i20 от първо поколение, който предложи по-елегантен дизайн и по-привлекателни характеристики на качеството, като бе първият автомобил на Hyundai в B-сегмента, проектиран, разработен и произведен в Европа и за Европа. Важното му значение бе подчертано и от позицията му сред трите най-продавани автомобила на Hyundai в Европа всяка година.

Пристигането на новото поколение i20 отбеляза стъпка напред от две поколения за семейството на i20 със своя елегантен дизайн, висококачествен интериор и обширно пространство, както и непознати досега удобства за B-сегмента. Автомобилът получи многобройни признания.

Благодарение на трите различни версии на новото поколение i20 европейските потребители разполагат с избор, по-богат от всякога. Просторният и изискан i20 с пет врати допълва i20 Coupe със своя динамичен екстериор, привличащ по-млади купувачи.

Новият i20 Active предлага солиден дизайн и характеристики на кросоувър, за да заинтригува млади клиенти от градовете, водещи активен начин на живот.

От 2016 г. гамата на i20 добави към линията модели на Hyundai и новия 1-литров T-GDI трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, наличен с две мощности. Версията 100 PS със стандартна мощност е пригодена така, че да максимизира икономията на гориво, а двигателят 120 PS с висока мощност е разработен така, че да улесни по-енергичното шофиране, без да жертва ефективност.

Всички версии на семейството на новото поколение i20 са проектирани и разработени в центъра за изследване и разработки на компанията в Германия и са произведени в завода й в Турция.