Начало Други Индикар: О’Уорд спечели в Мид Охайо, Палу остана втори

Индикар: О’Уорд спечели в Мид Охайо, Палу остана втори

68
0
Пато О'Уорд
Пато О'Уорд, снимка Индикар

Пато О’Уорд спечели състезанието в Мид Охайо. Пилотът на Ероу Макларън записа втори успех от началото на сезона и се доближи до челните места в класирането. О’Уорд спечели първия старт от Индикар, в който се използват новите хибридни системи. Втори и трети на пистата в Мид Охайо финиширана Алекс Палу (Чип Ганаси Рейсинг) и Скот Маклоклън от тима на Пенске.

Мид Охайо бе домакин на деветия кръг от сезон 2024 в Индикар. Състезанието се проведе на едноименната писта с дължина 3.634 км и разположена в окръг Мороу, който е част от щата Охайо. Това е едно от традиционните трасе, което приема стартове от американските серии. В този старт за първи път щяха да се използват новите хибридни системи, които първоначално бяха планирани за откриващия кръг през пролетта

Още преди началото на състезанието Скот Диксън получи електрически проблем. Състезателят на Чип Ганаси Рейсинг спря на пети завой и предизвика развяване на жълти флагове и забавяне на стартовата процедура.

Палу поведе колоната след летящия старт в Мид Охайо. Испанецът беше най-бърз в квалификацията и се надяваше да спечели втори пореден успех след този в Лагуна Сека. Зад него бяха О’Уорд, Малукас, Херта, Маклоклън, Ериксон, Роси, Расмусен, Лундгаард и Лундквист. Нямаше сериозни инциденти след старта на пистата в Мид Охайо.

Палу запази водачеството след първите 20 тура от надпреварата в Мид Охайо. Зад него се движеха О’Уорд, Малукас и Херта. Диксън се върна в надпреварата, макар да беше затворен с много обиколки от своите съперници. Новозеландецът нямаше възможност да навакса загубеното и просто трупаше километри.

Палу запази първото място и след спиранията в бокса. Втори продължаваше да бъде О’Уорд. Пилотът на Ероу Макларън се опитваше да навакса изоставането си от испанеца. Третият Малукас имаше проблем при спирането в бокса и загуби ценно време. Американецът се върна в по-задната част на колоната и загуби мястото на подиума.

Борбата между Палу и О’Уорд ставаше все по-оспорвана в следващите обиколки в Мид Охайо. Двукратният шампион беше забавен при втория си питстоп. Това позволи на О’Уорд да поведе колоната и да запази първото си място след второто си спиране. Същевременно Скот Диксън отпанда от състезанието.

До края на състезанието в Мид Охайо О’Уорд и Палу водеха оспорван двубой за първото място. Мексиканецът успя да задържи своя съперник от тима на Чип Ганаси Рейсинг. Така той записа втора победа от началото на сезона. Припомняме, че О’Уорд беше обявен за победител в Гран при на Сейнт Питърсбърг след дисквалификацията на Джоузеф Нюгардън. Втори и трети останаха Палу и Маклоклън

Четвърти и пети финишираха пилотите на Андрети Колтън Херта и Маркус Ерискон, следвани от Александър Роси (Ероу Макларън) и Кристиан Лундгаард от тима на Rahal Letterman Lanigan Racing. В топ 10 влязоха още Кайл Къркууд (Андрети), Кристиан Расмусен (Ед Карпентър Рейсинг) и Сантино Феручи (A.J. Foyt Racing).

Палу запазва първото място във временното класиране с актив от 329 точки. Втори е Уил Пауър с 281. В топ 5 влизат още О’Уорд (259), Диксън (258) и Херта с 249. При производителите Шевролет има минимален превес спрямо Хонда.