Начало Автомобили Иновативен сторителинг демонстрира лукса и инженерното изкуство на BMW Серия 7

Иновативен сторителинг демонстрира лукса и инженерното изкуство на BMW Серия 7

79
0

С естетична светлинна инсталация и иновативен сторителинг процесът на разработка и инженерна експертиза зад новото BMW Серия 7 оживява. Инсталацията може да бъде видяна в BMW Welt в Мюнхен, в BMW магазините на марката в Париж и Брюксел, както и в BMW Driving Center в Сеул.

По този начин BMW съчетава изкуството и технологията в уникална инсталация, която поставя нови стандарти по отношение на изживяването на клиентите. С естетична светлинна инсталация и иновативен сторителинг процесът на разработка и инженерна експертиза зад новото BMW Серия 7 оживява.

Инсталацията може да бъде видяна в BMW Welt в Мюнхен, в BMW магазините на марката в Париж и Брюксел, както и в BMW Driving Center в Сеул. По този начин BMW съчетава изкуството и технологията в уникална инсталация, която поставя нови стандарти по отношение на изживяването на клиентите.

Със своя естетически дизайн, динамика и елегантност новото поколение на BMW Серия 7 поставя нови стандарти в луксозния клас, не само с неподражаемия език на формите, но и с иновативното си лидерство. Като флагман на марката, BMW Серия 7 съчетава множеството нови технологии – сред тях и структурата на каросерията с Carbon Core, управлението с жестове и BMW лазерните светлини.

Основавайки се на модерното разбиране за лукс и върхово инженерно изкуство, които олицетворява BMW Серия 7, BMW Experiential Marketing (маркетинг на преживяванията) разработва напълно нов подход при сторителинга.

Целта на маркетинга на преживяванията е да използва иновативни подходи и последните технологии, за да представи същността на марката BMW на живо. Най-новата инсталация „BMW Projection Mapping“ използва изключително модерни проекционни технологии, за да визуализира процеса на създаване на BMW Серия 7. За тази цел мощни проектори „полагат“ прецизни изображения върху сериен модел.

От скиците с характерните линии на странични профил, през глинения модел, до 3D рисунката – в продължение на две минути посетителите могат да проследят създаването на BMW Серия 7 – от идеята до готовия флагман. На допълнителен екран се изобразява подробна информация за съответните стъпки при създаването на автомобила.

„Целта ни е да доближим посетителите до марката BMW чрез нови и интерактивни преживявания “, обяснява Клодет Пол, Ръководител проекти в областта на маркетинга на преживяванията за международни пазари. „В този проект намерихме идеалната комбинация между иновативен, дигитален, „луксозен“ сторителинг и силно естетическо послание.

Този иновативен подход – както по отношение на съдържанието, така и по отношение на средата – подхожда перфектно на BMW Серия 7, флагманът и носителят на технологии на BMW.“

BMW целенасочено разполага инсталацията извън автосалоните. С поставянето й в BMW Welt в Мюнхен, в BMW магазините на марката в Париж и Брюксел и в BMW Driving Center в Сеул марката прави осезаемо присъствието си в ключови градове. По този начин BMW търси активен диалог с една космополитна целева аудитория. Форматът Projection Mapping е централна част от изживяването на марката.

BMW си партнира по проекта с базираната в Лондон агенция Holition. Технологичните експерти за виртуална и добавена реалност създадоха проекцията на BMW Серия 7 след детайла работа, продължила няколко седмици. Всеки пиксел трябва идеално да бъде позициониран, за да прилегне върху дизайнерските линии на каросерията.

При това проекцията не се повлиява от светлинните условия – дори и при дневна светлина може да бъде проектирана с най-високо качество върху лаковото покритие на автомобила, което е абсолютна новост.