Начало Други Иван Влъчков със сериозна подготовка преди последния кръг на писта в Серес

Иван Влъчков със сериозна подготовка преди последния кръг на писта в Серес

78
0

Иван Влъчков направи сериозна подготовка от близо 300 км тестове на пистата Серес по време на т.н. „скоростен уикенд“ с болида Sin Car R1 на екипа София Карс Моторспорт на Росен Даскалов за последния кръг от шампионата на Затворен маршрут, който ще се проведе на същото трасе след седмица. Там той ще кара своята състезателна Хонда Сивик в серия Туринг.

18-годишният пилот навъртя точно 287.010 км на гръцкото трасе, като това за него бе първа истинска свободна тренировка с Sin Car R1, с която той участва в 3 кръга от GT4 през изминалия сезон. В изпитанията се включи и немският пилот Мориц Кранц, който също кара болида и Иван можеше да сравни постиженията си с неговите.

След теста на Влъчков предстои да представи на Даскалов пълен отчет, направен на основата на електронните записи какво е показал Иван по време на тестовете във всяка една от обиколките, за атаката на завоите, средна скорост и др. А времената, постигнати в този уикенд, имат единствено информативна стойност.

В първата от четирите си сесии в събота Влъчков завърши на 0.731 сек от времето на Георги Дончев и неговото Porsche (1:25.535 мин) след 12 тура. Във второто излизане Влъчков успява да постигне 1:20.390 срещу 1:21.261 мин на Дончев. В неделя Дончев бе с най-доброто постижение – 1:18.210 мин срещу 1:19.470 на Влъчков, което бе 3-о време за сесията и уикенда.

„Влъчков много добре си свърши работата, а аз не съм и очаквал друго от него, каза Росен Даскалов. – Нашите задачи бяха други на Серес и смятам, че ги изпълнихме 100%. Исках от Кранц да направи пълен анализ на пилотирането на Иван, за което ще имам пълния му доклад до дни. А иначе за целите и задачите: да покараме заедно с Иван, защото всяка една обиколка за него е от особено важно значение, да трупа километри и опит с автомобила.

Изобщо не сме имали за цел да сравняваме времената с тези на Дончев и Порше, които на различните европейски писти логично биха били с 3 до 5 сек. по-добри от тези на SIN R1 За да е пълна картината, пристигнахме само с 1 комплект нови гуми, а онези, които използвахме вече доста остарели. На практика в тези два дни ние нито един път не правихме настройки на колата.“