Начало Автомобили Jeep Avenger e-Hybrid вече се предлага в Европа

Jeep Avenger e-Hybrid вече се предлага в Европа

1392
0
Jeep Avenger e-Hybrid

Jeep разширява гамата на Avenger, Европейски автомобил на годината за 2023 г., като представя новата версия Avenger e-Hybrid. Тя допълва версиите с електродвигател и с двигател с вътрешно горене. Така клиентите могат да избират между три силови агрегата. Новият Avenger e-Hybrid, задвижван от своята иновативна технология на двигателя MHEV. Всички фенове на марката ще имат възможността да поръчват версията от края на 2023 г.

Електрическо задвижване

Двигателят, задвижващ новия Avenger e-Hybrid, представлява върха на технологичното постижение. Той осигурява както комфорт, така и производителност. Чрез тази авангардна технология новият Avenger eHybrid позволява на клиентите да прегърнат електрическата мобилност при ниски скорости, благодарение на комбинацията от автоматичната 6-степенна e-DCS6 трансмисия с двоен съединител и нейния интегриран електрически двигател. Електрическият мотор подобрява ефективността и удоволствието от шофирането, позволявайки на автомобила да се движи с изключен двигател с вътрешно горене в определени ситуации. Този режим се активира по време на градско шофиране със скорост под 30 км/ч, ако се поддържа нормално шофиране или когато водачът освободи педала на газта при стабилизирани условия или надолу дори по магистрала, спестявайки гориво.

Технологията също е включена в процеса на запалване на двигателя, улеснен от електрически мотор с поддръжка на ремъчен стартерен генератор. Това позволява безпроблемен преход между двигателя с вътрешно горене и електрическия мотор, като същевременно се поддържа безшумна работа.

Ключът към неговото представяне се крие в хармоничното взаимодействие между 1,2-литровия 3- цилиндров двигател с вътрешно горене, способен да достави до 100 конски сили, 48-волтовата литиевойонна батерия и иновативната 6-степенна електрическа скоростна кутия с двоен съединител.

Тази скоростна кутия съдържа електрически мотор с 21 кВ, инвертор и централен трансмисионен блок. Те работят заедно за оптимизиране на компактността и ефективността. Допълнителната електрическа мощност подобрява въртящия момент при нисък клас и осигурява тих и отзивчив старт за водача. Чистата електрическа мощност също е полезна за функцията за електронно пълзене, позволяваща поредица от кратки движения напред без натискане на педала на газта, което е полезно в ситуации като задръствания (e-queueing). Превозното средство може да се паркира и в 100% електрически режим (e-parking). Освен това тази технология позволява възстановяване на енергията по време на забавяне и предоставя свободата на автоматично презареждане чрез регенеративно спиране, елиминирайки необходимостта от зареждане от електропреносната мрежа. При типични условия на шофиране, двигателят е проектиран за оптимална горивна ефективност, постигайки до 15% намаление на емисиите на CO₂ в сравнение с двигател с вътрешно горене с автоматична скоростна кутия.

Производителност

Новият Avenger e-Hybrid се отличава с ускорение от 0 до 100 км/ч само за 11 секунди, благодарение на почти мигновено подаване на въртящ момент от електрическия мотор. Тази конфигурация оптимизира работата на двигателя с вътрешно горене, особено по време на рестартиране, като смекчава ефекта на „turbolag“ и осигурява бърза реакция при натискане на педала на газта, като по този начин осигурява изключително изживяване при шофиране. По същия начин, в чисто електрически режим при стартиране, двигателят с вътрешно горене се включва само когато е необходима допълнителна мощност.

Новият модел въвежда няколко забележителни подобрения както в екстериора, така и в интериора. Външно той може да се похвали с различно и специално обозначение. Вътре в кабината шофьорите могат да ползват 7” (опционално 10,25”) e-Hybrid клъстер. Той включва MHEV информация като режим на шофиране, обратна връзка за състоянието на двигателя и показания на електромера. Освен това автомобилът е оборудван с лостчета за смяна на предавките от волана, с които в ръчен режим се поема контрола върху избора на предавките на модерната 6-степенна DCT трансмисия.

Един от основните акценти на продукта включват 48V система, която осигурява истинско хибридно изживяване. Разходът на гориво също е забележителен – само 5,1 л/100 км. Задвижването включва двигател с 1.2 e-DCT 6-степенна конфигурация P2 48V, генериращ 74 кВ (100 к.с.) максимална мощност и 205 Нм въртящ момент, заедно с 21 кВ е-мотор, доставящ 55 Нм въртящ момент. Освен това хибридната система включва значителни икономии на CO₂ в сравнение с традиционните бензинови двигатели, с потенциал за намаляване на емисиите с повече от 10 гр CO₂/км спрямо ръчния бензинов двигател според стандартите WLTP.

Свобода на избор

Jeep има дълга история в производството на универсални превозни средства, които могат да се справят с различни терени и условия на шофиране, което е в съответствие с идеята за предлагане на свобода и избор на своите клиенти. Превозните средства на марката предоставят на хората възможността да избират собствените си приключения и да изследват света, благодарение на тяхната способна и гъвкава природа.

Ангажиментът на Jeep е да позволи на клиентите да изберат идеалното превозно средство, което отговаря на техните изисквания и вкусове, остава непоколебим.

Новият официален вносител на марката Jeep е „София Франс Ауто“ (SFA), чрез новото си дъщерното дружество „Ес Еф Ей Аутомотив“ (SFA Automotive). Освен Jeep, те вече са официален вносител за страната на Fiat, Alfa Romeo и Abarth, всичките собственост на гиганта Stellantis.