Начало Автомобили Киа Моторс и Рафаел Надал отново партньори на Australian Open 2017

Киа Моторс и Рафаел Надал отново партньори на Australian Open 2017

79
0

За 16-та поредна година КИА е генерален спонсор на Australian Open. Компанията предоставя 110 специално оборудвани автомобила на Тенис Австралия. Официалната церемония по откриването на турнира се състоя в Мелбърн, а събитието уважиха представители от КИА Моторс Австралия и Тенис Австралия, както и посланикът на КИА и победител от Откритото първенство на страната през 2016 г. Рафаел Надал. Компанията е подготвила разнообразни активности за феновете на тениса по света.

„За нас е удоволствие е да получаваме подкрепа от лоялен партньор като КИА. Безспорно Australian Open е най-популярното спортно събитие през януари и аз отново с радост ще приема любезно предоставените автомобили КИА за целите на турнира през следващите няколко седмици”, заяви Крейг Тили.

Автомобилният парк тази година включва 50 Карнивал-а, 40 Соренто и 20 Оптима. На специална церемония по повод старта на турнира, тенис звездата и посланик на марката КИА Рафаел Надал предостави официално автомобилния парк на Тенис Австралия.

Автомобилите ще бъдат управлявани от 200 доброволци, които ще транспортират състезатели, официални гости, организационни екипи, фенове на тениса, медийни представители и ВИП гости. Предвижда се автомобилите да изминат общо около 400 000 км в рамките на състезанието.

По време на церемонията, КИА представи и изцяло новия супер спортен седан – Стингър, който миналата седмица дебютира на автосалона в Детройт. За всички фенове на тениса бе демонстрирана и гигантска тенис ракета КИА, която ще бъде експонирана в Мелбърн Парк в рамките на събитието. Вдъхновена от посланието „Всеки има силата да изненадва”, КИА покани всички посетители на турнира да оставят имената си върху мащабния макет.

„Australian Open е най-дългото сътрудничество на КИА със спортно събитие. За нас е удоволствие като генерален спонсор да сме движещата сила на един от най-популярните спортове в света не само чрез предоставянето на стилен, удобен и сигурен транспорт на участниците в турнира, но и чрез ангажирането на феновете с атрактивни оф- и онлайн инициативи, които споделят вълнението и страстта ни към тениса”, заяви Брайън Чо, вицепрезидент на КИА Моторс Корпорейшън.