Начало Други Кавазаки запазват програмата си в Супербайк

Кавазаки запазват програмата си в Супербайк

52
0

След решението на япоснкия мотоциклетен производител Кавазаки да прекрати участието в световния шампионат по мотоциклетизъм – MotoGP, спекулациите относно това, как те ще процедират относно участието си и в другите големи пистови шампионати се засилиха. Стана ясно обаче, че там японците запазват участието си, като сега дори имат възможност да се концентрират изцяло върху тях. Става въпрос за шампионата Супербайк и провеждащия се паралелно с него Суперспорт.

Изминалата година беше доста разочароваща за тимовете на японците и в двата класа. Затова от Кавазаки решиха да направят стремителни промени в техническите си структури, които те използват като база и за двата си отбора.

В големия клас- Супербайк, базирания в Сан Марино тим PSG-1 Corse беше сменен от Paul Bird Motorsport , a в малкия Суперспорт – Provec Motocard замени досегашния Gil Motorsport.

Състезателният координатор на Кавазаки Европа Стив Гутридж обясни промените:

Програмите ни в световните шампионати Супербайк и Суперспорт вървят по план, като за тази година ние ще можем да концентрираме цялото си старание върху тях. Имаме два нови отбора, по един във всяка категория и работим много добре и с двата. Няма никакви промени в плановете ни.

В Супербайк подкрепата от фабриката е увеличена с тима на Пол Бърд, като сега има и повече съвместна работа отколкото преди между Kawasaki Motors Europe и Kawasaki Heavy Industries. Това би трябвало да доведе до сериозни промени в положителна насока и в тима и в мотоциклета. Все още е рано, ние започнахме всичко наново малко преди Коледа, но смятам, че до първото състезание ще сме набрали скорост.

В Суперспорт тима на Provec Motocard Kawasaki се развива наистина добре и всичко там върви по план. Жоан Ласкорз доказа, че е доста бърз, машината му допада и всички в тима са енусиазирани от развитието на проекта. Мислим, че ще има доста изненади тази година.

В 1000-кубиковия клас с Kawasaki ZX-10R ще се състезават Макато Тамада и Брос Паркс, а при 600-кубиковите машини Жоан Ласкорз и Катсуаки Фудживара ще управляват Kawasaki ZX-6R.