Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер се е учил как да подхожда аналитично към работата си от...

Льоклер се е учил как да подхожда аналитично към работата си от Фетел

1670
0
Себастиан Фетел, Шарл Льоклер
Себастиан Фетел и Шарл Льоклер; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Шарл Льоклер се е учил как да подхожда аналитично към работата си на писта от Себастиан Фетел, сподели самият пилот на Ферари. Роденият в Монако състезател сподели впечатленията си от работата на бившия си съотборник пред f1-insider.com. Двамата бяха съекипници през 2019 и 2020 г. във Ферари.

„По отношение на аналитичния подход съм научил много от Себ. Той отделя огромно внимание на детайлите и това носи огромна разлика на пистата“, обясни Льоклер

За Шарл било много интересно да наблюдава пилот с опита на Фетел. Той бил много впечатлен и от скромността на четирикратния световен шампион.

„Себ е страхотен човек“, допълни Льоклер.

Самият Фетел реално започва сезон 2022 този уикенд

Той даде положителен за COVID-19 точно преди първия старт в Бахрейн. След това пропусна и надпреварата в Саудитска Арабия.

„Чувството е малко като че ли съм закъснял за училище!“, засмя се Фетел преди Гран при на Австралия. „Нямам търпение да се върна на писта. Всъщност вече ми се е случвало да започна сезона ис в Австралия. Страхотно е, че Формула 1 се завръща в страната след последните трудни години. Аз вече близо месец не съм карал и затова тренировките ще са важни. Надявам се да отбележим прогрес през уикенда на едно по принцип вълнуващо и непредвидимо състезание“, отбеляза Фетел.

Във Ферари са изкарали доста време в симулатора, за да търсят базови настройки за F1-75 за Гран при на Австралия, сподели шефът на отдел „Концепция на автомобила“ Давид Санчес

„Новата конфигурация на пистата Албърт парк ще е по-бърза с няколко секунди на обиколка. Повечето завои са преработени, по-отворени са и това би трябвало да автомобилите да поддържат по-висока скорост в кривите. Очакваме управлението на гумите да е една от основните теми през уикенда. Важно ще е да проверим и за неравности – по старото трасе имаше много, а сега колите и подскачат“, обясни инженерът от Ферари.