Шарл Льоклер се извини на отбора си Ферари, след като му казаха, че грижите му по време на Гран при на Унгария се дължат на проблем с шасито. Той мислел, че са заради агресивна настройка на предното крило по време на спирането му в бокса. Това предизвикало ядосаната му тирада по радиото, която бе пусната и в ефир.
„Имах някаква идея за проблема, но се оказа, че е погрешна. Помислих, че е нещо, което ние контролираме. За съжаление се оказа проблем с шасито, така че няма какво повече да добавя по въпроса“, каза Льоклер.
„Просто е невероятно разочароващо, когато се бориш за победа и се случи нещо подобно. В началото имахме темпо, но по-късно загубихме абсолютно всичко“, допълни монегаскът, който не скри разочарованието си при интервютата пред медиите след финала.
Според Фредерик Васьор проблемът с шасито не е бил основната причина за загубата на скорост.
„В последната серия темпото, което имахме, изчезна напълно. Колата бе крайно трудна за управление и трябва да разберем какво точно стана. Шарл говореше за десети от секундата, детайли. Накрая загубата беше много по-голяма“, отбеляза шефът на Ферари в F1.
Дори Джордж Ръсел изрази мнение по въпроса какъв може да е бил проблемът на Льоклер. Според него имало опасност Шарл да износи прекалено планката на пода на колата. Пилотът на Мерцедес смята, че заради това се е наложило да повишат наляганията на гумите и да вдигнат болида по-високо.
View this post on Instagram