Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 F1 обяви нов минисериал, който ще се излъчва в YouTube

F1 обяви нов минисериал, който ще се излъчва в YouTube

860
0
Формула 1, F1
снимка: Формула 1

F1 обяви нов минисериал. Той ще съдържа 4 епизода, които ще се излъчват в YouTube. Минисериалът носи името „Пасажерска принцеса“, а в главната роля влиза популярната ютубърка актриса Амелия Димолденберг.

F1 обяви четирисериен минисериал в YouTube, озаглавен Пасажерска принцеса“. Той ще бъде воден от Амелия Димолденберг и създаден в партньорство с нейната продуцентска компания Dimz Inc.

Димолденберг стана известна с поредицата си от интервюта в YouTube предаването „Chicken Shop Date“. През март 2024 г. в нея участва пилотът на Макларън Ландо Норис.

Идеята за шоуто започва като рубрика, написана от 31-годишната Амелия по времето, когато пишеше за младежкото списание „The Cut“. С идеята да представя интервютата като неудобни първи срещи, Димолденберг си извоюва ниша, благодарение на която броят на абонатите в нейния канал нарасна до 3.23 млн.

Димолденберг е отразявала и няколко събитията с червен килим. Тук се включително наградите „Брит“, Златен глобус, наградите „МОБО“ и премиерата на Барби.

В сериала, Димолденберг ще се научи да кара кола „с помощта на най-добрите инструктори“. В четирисерийния сериал ще участват Джордж Ръсел (Мерцедес), Оскар Пиастри (Макларън), Оливър Беърман (Хаас) и Карлос Сайнц от тима на Уилямс.

„Моята мечта винаги е била да разказвам истории и да работя с велики сътрудници. Затова съм горда, че работя с такава емблематична и призната марка като F1 по тази най-нова оригинална поредица“, обясни Димолденберг. „Аз не знам как да карам. Въпреки това съм развълнувана да използвам добре установените си умения като пътник и интервюиращ.“

„Това сътрудничество с Dimz Inc. е най-новото партньорство на F1, насочено към бързо растящата група от млади фенове. Пасажерска принцеса ще съчетае остроумието и чара на Амелия с драмата и вълнението на F1 на една от най-емблематичните писти в този спорт. Нямаме търпение феновете да го видят.“, коментира главният търговски директор на F1 Емили Прейзър.

„Амелия е една от най-характерните и забавни личности в съвременната култура. Ние обожаваме качеството, оригиналността и глобалното съдържание, което тя създава. Затова сме развълнувани да я поставим на пистата за F1 и да й предложим помощта на няколко добри пилоти, които познаваме! Тази оригинална поредица е още един начин за F1 да привлече нова аудитория в вълнуващия свят на състезанията“, заяви главният директор на отдела за медийни права и излъчване Иън Холмс.

Това ще бъде поредната продукция за F1. Най-популярният сериал на тема Формула 1 е „Drive to Survive“ на Нетфликс, който се излъчва от 2019 г. насам. По-рано тази година по кината тръгна и F1:Филмът, с участието на Брад Пит.