Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Ще използваме последните стартове за подготовка за догодина

Льоклер: Ще използваме последните стартове за подготовка за догодина

803
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Тимът на Ферари ще използва последните надпревари от сезон 2022 във Формула 1, за да започне да се подготвя за състезателната 2023 г., заяви Шарл Льоклер.

„Искаме да подобрим работата си в неделя. Да се трудим така, че да оползотворяваме и използваме потенциала на колата си във всички случаи. Успявахме да запишем желаните резултати, когато постигахме това по време на състезания. Но не винаги се получаваше. След лятната ваканция в Ред Бул изглежда са направили още една крачка напред по отношение на темпото. По принцип този сезон ние бяхме най-силни в квалификациите, но в надпреварите допуснахме загубата на доста точки – поради различни причини“

„Ако искаме да се целим по-високо догодина, трябва непрекъснато да се стремим да сме перфектни. Ще използваме финалните шест надпревари от този сезон, за да започнем подготовката си за следващия“, коментира Льоклер

Шарл разказа, че благодарение на по-дългата пауза от предходния кръг досега е имал възможност да направи по-сериозни тренировки.

„При две седмици на разположение подготовката ни бе още по-специфична. Лично аз бях на сауна, за да свикне тялото ми с високи температури, каквито ще са тези в колата през уикенда. Жизненоважно е да се отработи всеки детайл. В последните обиколки от надпреварата ти трябва ясно съзнание, защото тялото се изморява все повече. Това е едно от предизвикателствата, което прави тази писта една от любимите ми заедно с Монако и Баку“, допълни Льоклер.

Карлос Сайнц пък сподели, че по принцип харесва трасето в Сингапур, но също отбеляза колко е натоварващо.

„Когато започна да тренирам през януари и февруари, изобщо не си мисля за първото състезание от сезона, а за това“, посочи испанецът

„Тук са най-тежките условия. Има и други надпревари, по време на които температурите са изключително високи. Но в Сингапур влажността е задушаваща. Това в комбинация с факта, че се кара в посока обратна на часовниковата стрелка, прави нещата особено натоварващи за врата. Трасето е и много неравно – така се оформя цялостната картина. Не е само физически, но и умствено натоварващо, защото през последните десетина обиколки се бориш и със съзнанието си толкова, колкото и с мускулите“, каза още Сайнц.