Лорънс Строл поиска да бъде посветен в рицарство. Канадският милиардер вярва, че усилията му да спаси Астън Мартин от фалит заслужават много повече признание. Строл-старши също така посочи, че благодарение на него са били спасени поне хиляда работни места и са били отворени още толкова нови.
Строл закупи тогавашния отбор на Форс Индия през 2018 г. Няколко месеца по-късно той прекръсти тима на Рейсинг Пойнт и нае своя син Ланс Строл. Това отбеляза началото на мащабните инвестиции на 63-годишния канадец от еврейски произход
През януари 2020 г. Строл сформира консорциум от инвеститори, които спасиха Астън Мартин Лагонда от дългогодишните затруднения. Това е ход, който доведе и до ребрандирането на отбора от Рейсинг Пойнт на Астън Мартин.
Насочването на престижния производител на спортни автомобили обратно към пътя на рентабилността беше трудно предизвикателство за Строл-старши. Този процес изискваше неколкократен приток на свеж капитал чрез заеми продажба на акции.
Загубите на компанията на Строл-старши са се увеличили повече от два пъти през 2022 г. Причината за това е факта, че Астън Мартин харчи много за производството на нови модели и се бори с проблемите във веригата за доставки, които засегнаха световната автомобилна индустрия.
Успоредно с начинанието на Лорънс Строл в областта на пътните автомобили, канадският милиардер и групата от инвеститори вложиха значителни средства и в отбора от F1. Това включва модернизиране на инфраструктурата, както и построяване на въздушен тунел и чисто нова фабрика в Силвърстоун. Това кара канадският бизнесмен смята, че усилията му заслужават повече признание.
„Трябва да бъда посветен в рицарство за това, което съм направил. Запазих хиляди работни места и построих нов завод за F1 и направих инвестиция за стотици милиони“, сподели Лорънс Строл.
Строл определи общия капитал, инвестиран в Астън Мартин на 1.5 млрд. паунда ($2.16 млрд.) Според него, това е доказателство за вярата му в бъдещия успех на компанията.
„Инвестицията е зашеметяваща. Това е огромна проява на вярата ми в компанията. Човек не влага тези пари в бизнес, в ако не вярва в неговото бъдеще.“
Средната продажна цена на автомобил на Астън Мартин се е повишила от 157 000 паунда през 2020 г. до очакваните 223 000 паунда през 2023 г. Това е поредното доказателство за възхода на марката откакто Строл-старши застана начело
„В момента нашият топ автомобил с начална цена е Vantage. Вярвам, че с новото поколение спортни автомобили това ще се увеличи. Никога не бих видял автомобил на Астън Мартин да се продава за по-малко от нещо, което започва с две – т. е. 200 000 долара.“
„Когато поех поста на председател, казах, че за 2024-2025-та фискална година искам да постигна продажби за 2 милиарда долара, 500 милиона долара EBIDA и около 9-10 000 автомобила. Е, на път сме да го постигнем; изпреварваме прогнозите, които дадох преди три години се намираме много преди тях. „Няма край, който да е твърде висок за Астън Мартин“, завърши Лорънс Строл.
Everything looks better on film. 👌 pic.twitter.com/LPCpVKo6Ii
— Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) June 26, 2023