Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Лотус се надява на голяма крачка напред в Германия

Лотус се надява на голяма крачка напред в Германия

44
0
Ромейн Грожан

Лотус се надява да направи голяма крачка напред по време на уикенда за Гран при на Германия.

Отборът от Енстън ще има редица нови компоненти за предстоящото състезание, потвърди техническият директор Ник Честър. В екипа се надяват да подобрят представянето на болидите си Е22, както и да научат допълнителни неща за колите в течение развитието на проекта за следващия сезон.

Развойната ни програма продължава с пълна сила. Ще имаме напълно ново предно крило, което е прилично подобрение. Охладителната система ще е развита, ще има и някои по-малки компоненти, чиято цел е да увеличат аеропритискането. Надяваме се на наистина голяма крачка напред, като се има предвид какво научихме на Силвърстоун по време на тестовете – заяви Честър.

Той посочи, че представянето на Лотус вероятно ще е по-силно на Хунгароринг в Унгария, отколкото на Хокенхайм:

Причината е, че трасето до Будапеща е с повече средноскоростни завои. Освен това не е писта, където мощността е от първостепенно значение, а се изисква високо аеропритискане. Това са все характеристики, които са по-добри за нас! Хокенхайм е доста смесено трасе. Има дълги прави, а финалната секция се преминава със средна скорост. Фибата е ключова за изпреварвания, така че спирането ще е важно. Две прави са свързани със завой, който се преминава със средна до висока скорост. Ще разполагаме със софт и суперсофт гуми, което е добре за нас. Времето често е фактор. Последният път, когато бяхме там – през 2012 г. – валеше в петък и събота.

Оптимизмът на Честър е по-голям и поради факта, че проблемите на Ромейн Грожан и Пастор Малдонадо на Силвърстоун бяха лесно обясними.

Стартът на Ромейн бе повлиян от неправилна настройка, заради която той нямаше достатъчна мощност да потегли като хората от грида. Това бе разочароващо, тъй като загуби много места и отиде зад по-бавни болиди. Подът на колата на Пастор бе сериозно повреден след удара с Естебан Гутиерес, тоест при него се загуби сериозно количество аеропритискане. Задното крило също бе пострадало, а освен това по време на състезанието губеше мощност. Температурата на изпускателната система се качи и в крайна сметка това доведе до повреда, като тя също бе подложена на сериозен шок при по-ранния контакт и излитането във въздуха – допълни техническият шеф на Лотус.