Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Магнусен не е сигурен колко още може да спечели като квалификационно темпо

Магнусен не е сигурен колко още може да спечели като квалификационно темпо

598
0
Кевин Магнусен
Кевин Магнусен; снимка: Хаас

Пилотите на Хаас Кевин Магнусен и Ромен Грожан бяха десети и 15-ти в класирането на първата петъчна свободна тренировка преди Гран при на Канада. Датчанинът постигна сериозно подобрение във втората и се нареди пети. Съотборникът му обаче отиде две позиции назад – 17-ти.

Магнусен бе доволен от обиколките си с по-малко гориво

„С повече бензин трябва само да се справим с управлението на гумите. Това все още е основната ни задача. Ще сторим каквото можем, за да извлечем повече от софта. Не съм сигурен колко още можем да спечелим като квалификационно темпо. Но нямахме сериозни проблеми, а вниманието ни бе основно върху подготовка за състезанието”, обясни той.

Грожан имаше грижи с поведението на автомобила си, което бе непостоянно. Освен това се бореше, както и останалите състезатели, да намери достатъчно добро сцепление на доста мръсната в началото на уикенда писта.

„Като цяло имах проблеми и със скоростта, и с прилепянето – основно в задната част на колата”, каза Грожан

„Балансът бе непостоянен. Кевин бе много бърз във втората сесия. Това е чудесно и съм сигурен, че можем да постигне прогрес в следващите изпитания.”

Шефът на Хаас Гюнтер Щайнер допълни, че първият ден работа на пистата в Монреал по принцип преминава под знака на чистене на трасето. Той бе доволен, че екипът му изпълни предварителната програма.

От Хаас премахнаха от автомобилите си (поне засега) главата на елен, която е част от логото на основния им спонсор Рич Енърджи. Компанията за енергийни напитки бе осъдена за кражба на интелектуална собственост заради този елемент от знака. Главният й изпълнителен директор Уилям Стори твърди, че искът бил напълно безпочвен и изразява увереност, че ще спечели по-нататъшни разглеждания. В интервю той нарече завелата делото компания Whyte Bikes никому неизвестна. Това предизвика производителя на велосипеди да демонстрира, че не просто е фирма с история, но е и добре позната в падока на Формула 1.