Кевин Магнусен коментира отпадането си от Гран при на Великобритания. Пилотът на Хаас не се притеснява от техническите проблеми в автомобила, свързани със задвижващата система на Ферари.
Магнусен потегли от 19-та позиция в надпреварата на пистата „Силвърстоун.“ Опитният датчанин успя да напредне с развитието на състезанието. В края на 31-вия тур, Магнусен спря на правата „Уелингтън“ заради повреда в двигателя на своя болид, който след това се запали. Това доведе до поява на виртуална и реална кола за сигурност, която на свой ред обърка сметките на част от отборите и помогна на други
От Хаас установиха, че проблемът е свързан с двигателя на Ферари. Това бе трета поредна повреда за агрегат на Скудерията в болид на тима. Преди това Нико Хюлкенберг имаше проблеми по време на втората тренировка в Канада. След това германецът отпадна от Гран при на Австрия именно заради повреда в задвижващата система Ферари 066/10.
Магнусен коментира последните проблеми в неговия болид. Пилотът на Хаас призна, че не се притеснява от всичко това, тъй като такива неща не зависят от него.
„Не се притеснявам от техническите проблеми в автомобила. Това е едно от нещата, които са извън моя контрол“, сподели Магнусен.
„Изказвам мнението си, ако те [Ферари] се нуждаят от него. Като цяло зависи само от тях да управляват двигателя. Това не е нещо, върху което мога да влияя“, добави пилотът на Хаас.
Магнусен призна, че едва ли е щял да завърши в зоната на точките, ако не бе получил повреда в силовия агрегат.
„Просто се опитваме да се научим как да влизаме в топ 10. Трябваше да имаме късмет с кола за сигурност, което можеше да се случи. Но в момента е твърде трудно да бъдем в челната десетка. Честно казано не можем да постигнем това, без да се случи нещо външно, така че трябва да направим още няколко стъпки напред в представянето си“, завърши Кевин Магнусен.
Съотборникът на Магнусен Нико Хюлкенберг остана 13-ти след развяването на карирания флаг на Силвърстоун. Германецът мина едно място напред заради наказанието на Ланс Строл. Това обаче не бе достатъчно, за да му позволи да бъде в зоната на точките. За разлика от Магнусен, Хюлкенберг бе сериозно загрижен заради поредния проблем с двигателя на Ферари
„Мисля, че е така. Искам да кажа, че и тази година имах няколко такива Това определено е нещо, на което трябва да се обърне сериозно внимание. Изглежда, че се случва повече само в нашия отбор и автомобил. Затова смятам, че определено трябва да се отнесем сериозно към проблема и да го разследваме“, обясни Хюлкенберг.
Германецът имаше контакт със Серхио Перес по време на състезанието на Силвърстоун. Това доведе до откъсване на парче от неговото предно крило, което след това бе сменено.
„Състезанието беше силно повлияно в началото. Тогава Чеко (Перес) излезе от завой №4 и имахме контакт. В резултат на това голямо парче от предното крило падна една обиколка по-късно. Това ни принуди да излезем по-рано в бокса- трябваше да сменим предното крило, което ни костваше много време. Колата за сигурност ни върна в колоната от автомобили, но след това в трафика нямахме достатъчно скорост, за да се преборим за точки“, добави състезателят на Хаас.
Днес и утре Хаас тества гумите на Пирели за 2024 г. в Силвърстоун. Американският екип разчита както на Магнусен и Хюлкенберг, така и на резервата Пиетро Фитипалди.
We’re not done with Silverstone, just yet!
For the next two days, we’ll be putting in a some more laps to evaluate @pirellisport‘s tires for the 2024 F1 season.
Here’s our driver schedule for Tuesday & Wednesday ⬇️#HaasF1 pic.twitter.com/5nmnKbzkVc
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) July 10, 2023