Кевин Магнусен изрази недоумение от факта, че по време на Гран при на Канада рейс контролът на ФИА го накара да влезе в пита, за да бъде поправена предната част на болида му. Пилотът на Хаас се сбута с Люис Хамилтън (Мерцедес) в първата обиколка от надпреварата. Впоследствие се видя, че има известни повреди по предното крило. От тима също като пилота смятаха, че няма сериозни проблеми, но от ФИА настояха датчанинът да мине през бокса и предното крило да бъде сменено. Само обиколка по-късно имаше режим на виртуален сейфти кар.
„Нямаше никакъв проблем. Не отборът взе решение да спра в бокса, а ФИА. Но това бе напълно нормална ситуация. Трябва да можеш да завършиш състезание с някое друго одраскване по колата. Няма как да се разминеш с абсолютно всичко.“
„Щях да разбера ако крилото висеше настрани или нещо подобно. Но нямаше нищо такова и изобщо не разбирам (настояването за прибиране)“, коментира Магнусен, който в крайна сметка бе последен от завършилите състезанието – 17-ти.
A frustrating race for Kevin being forced to pit and then a VSC giving an advantage to those around him. #HaasF1 #CanadianGP pic.twitter.com/VbMvmkPowH
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) June 19, 2022
„Колата си беше идеална за каране. На всичкото отгоре след като нас ни принудиха да направим пит, имаше виртуален сейфти кар и тогава всички влязоха в бокса! Разочароващо е. От четири състезания или някъде там не сме печелили точки и искаме да се върнем в тази позиция.“
Мик Шумахер не успя да завърши заради проблем със задвижващата система
„Много е разочароващо, защото според мен до този момент вървяхме чудесно“, сподели той. „Чувствах се страхотно в колата, темпото изглеждаше прилично. Мисля, че скоростта ни и в събота, и в неделя бе много добра, което е страхотно. Сега можем да използваме наученото на Силвърстоун“, допълни Мик Шумахер.
A sombre Steiner on what could’ve been at the #CanadianGP #HaasF1 pic.twitter.com/RpJD63l0ir
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) June 19, 2022