Начало Избрани Магнусен няма против да стане съотборник с Хюлкенберг

Магнусен няма против да стане съотборник с Хюлкенберг

647
0
Кевин Магнусен и Нико Хюлкенберг
Кевин Магнусен и Нико Хюлкенберг, снимка Хаас

Кевин Магнусен няма нищо против да стане съотборник с Нико Хюлкенберг. Германецът е спряган за заместник на Мик Шумахер в отбора на Хаас.

От Хаас все още не са обявили пълния си пилотски състав за следващата година. За момента Магнусен има договор, който на практика гарантира неговото място. В момента американският отбор обмисля кой ще бъде управлява втория им болид през сезон 2023. Вариантите са удължаване на споразумението на Шумахер или привличане на Хюлкенберг.

В момента 35-годишният състезател е резерва в Астън Мартин. Преди това той караше за отборите на Уилямс, Форс Индия, Заубер, Рено и Рейсинг Пойнт. Макар да не е титулярен пилот от сезон 2019, Хюлкенберг направи добро впечатление с изявите си като заместник на Серхио Перес, Ланс Строл и Себастиан Фетел.

Пристигането на Хюлкенберг може да създаде известно напрежение в тима на Хаас заради няколко битки в миналото. Най-известната случка между него и Магнусен бе в Гран при на Унгария 2017. Тогава двамата имаха контакт по време на борба за позиция, даваща право на точки. След края на надпреварата те си размениха няколко думи, като тези на пилота на Хаас не бяха много подходящи за медиите.

Най-вероятно Магнусен и Хюлкенберг отдавна са забравили този момент. Така вероятността за конфликт между двамата е нищожна. Датският състезател  е категоричен, че наличието на човек с опит, какъвто има Хюлкенберг, би било положително за целия отбор на Хаас.

„Мисля, че вече много пъти съм казвал, че нямам никакъв проблем с Нико“, сподели Магнусен.

„Всъщност го уважавам като състезател, но не го познавам токова добре като човек. Но със сигурност като винаги съм изпитвал уважение към него. Така че вярвам, че няма да имам проблем да съм в един тим с него.“

„Въпреки това нямам мнение дали той трябва да е във втория автомобил или не. Сега Мик върши добра работа. В началото на годината той имаше някои проблеми и няколко катастрофи, но сега със сигурност е по-бърз и стабилен пилот“, добави състезателят на Хаас.