Начало Избрани Maгнусен се надява на повече приятни изненади в Баку

Maгнусен се надява на повече приятни изненади в Баку

344
0
Keвин Магнусен
Keвин Магнусен, снимка Хаас

Кевин Магнусен се надява предстоящият уикенд за Гран при на Азербайджан да оправдае репутацията си на надпревара с много изненади. Пилотът на Хаас се стреми да се възползва от всяка допълнителна възможност, която може да се появи на пътя му.

Предишните издания на състезанието в Баку не са били толкова скучни благодарение на взискателните характеристики на уличната писта. Тя е с дължина от 6.003 км и не оставя почти никакви възможности за грешки. Състезанията по бреговете на Каспийско море често са били прекъсвани от инциденти, катастрофи или коли за сигурност.

Ланс Строл спечели първия си подиум във Формула 1 в Азербайджан през 2017 г. с болида на Уилямс. Миналата година действащият световен шампион Макс Верстапен изглеждаше на път да се наслади на доминираща победа. За негово нещастие спукана гума и катастрофа  едва не преобърнаха събитията в полза на съперника в шампионата Люис Хамилтън. Седемкратният световен шампион допусна груба грешка при рестартирането на надпреварата и подари победата на Серхио Перес.

Баку е прекрасна и много уникална. На нея има дълги прави и бавни завои. Затова я очаквам я с нетърпение, каза Магнусен. Датчанинът не успя да види карирания флаг на последното състезание в Монако заради проблем със задвижващата система.

В Баку винаги става екшън. Има голям риск от излизане от трасето, жълти знамена, автомобили за сигурност и т. н.“

В миналото е имало много коли за сигурност и червени флагове. Винаги имам чувството, че в Баку има повече възможности за добро класиране, отколкото в други по-обикновени състезания.“

Магнусен се надява отново да се включи в борбата в челната десетка в Баку. Дългата старт-финална права на пистата би трябвало да отговаря на качествата на силовия агрегат на Ферари.

Надявам се, че ще е добре. Трасето разполага с две дълги прави. Ние имаме добър двигател на Ферари, така че не очаквам проблеми“, добави той.

Това е писта, на която мощността на задвижващата система от голямо значение поради дългите прави отсечки.“

Последният кръг от F1 в Монако за съжаление бе скъпоструващ за Хаас, след като Мик Шумахер унищожи второто си шаси за сезона.

Тъй като отборът навлиза в две последователни надпревари в Азербайджан и Канада, шефът на екипа на Гюнтер Щайнер се надява на уикенд без драми.

Предизвикателствата са, че се пътува от един континент на друг. Това е дълго пътуване. Тимът работи много усилено, за да свърши всичко навреме“, каза Щайнер.

Това се дължи само на добрия екип, който работи упорито, но е предизвикателство, тъй няма почти никакво време за почивка. Малко след края на състезанието в Баку се отправяме към Монреал.

„Ще стана много по-трудно, ако има повреди автомобила. Така че се надяваме на възможно по-чист уикенд в Баку.“

F1 обмисля регионална организация на календара си за следващия сезон. Щайнер даде положителна оценка на този план и се надява той да се случи.

Що се отнася до плановете за следващия сезон, би било чудесно, ако успеем да комбинираме състезанията по региони, каза шефът на Хаас.

Знам, че Стефано [Доменикали] работи много усилено по този въпрос. Надявам се догодина нещата да вървят в правилната посока.“