Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън с ново предно крило за Гран при на Индия

Макларън с ново предно крило за Гран при на Индия

38
0
Макларън,предно крило

Тимът на Макларън ще има нови компоненти за предстоящата Гран при на Индия, най-големият сред които е ново крило, съобщи техническият директор на екипа Пади Лоу преди състезателния уикенд на чисто новата Буд Интернешънъл Съркюит. От отбора още в началото на месеца заявиха, че постепенно спират работата по елементи за тазгодишния болид, но това са залегнали в програмата им компоненти, които освен това ще допринесат за развитието на автомобила за 2012 г.

Надяваме се тези елементи да ни дръпнат още малко напред в последните стартове за този сезон. Неща като това предно крило пък ще имат влияние и при конструирането на болида за догодина, тъй като правилата по отношение на предната част остават съвършено същите – обясни Лоу преди да премине към темата за тестваното от Мерцедес крило, обсъждано надълго и нашироко през последните дни. – Наясно сме със случващото се, а и бе отразено доста сериозно. Не сме отчаяно развълнувани от видяното, но да видим. Не сме се съсредоточили само върху това за сметка на други неща, просто непрекъснато преглеждаме появили се някъде неща. Такава е природата на спорта. Трябва да се трудиш върху собствените си идеи, но и да не си като щраус с глава в пясъка по отношение стореното от други хора.

Пилотите на отбора Дженсън Бътън и Люис Хамилтън вече споделиха, че очакват да са конкурентоспособни на новата индийска писта с оглед чудесното представяне в последните няколко надпревари. Лоу се съгласи с мнението им, като според състезателите наистина могат да са на ниво.

В Корея нещата вървяха страхотно – спечелихме първи полпозишън тази година с Люис, което бе фантастично. Надяваме се на същото представяне и тази събота. В състезанията първите три отбора са още по-изравнени като сили, но сме уверени с собствените си сили. Самата писта има много подобни характеристики на тази в Корея. Първата част е с дълги прави и по-бавни завои, а втората й половена е доминирана от криви, преминавани с висока скорост. Затова според мен конкурентоспособността ни ще е подобна на тази в Корея – добави техническият директор на екипа от Уокинг.