Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Малдонадо: Нюрбургринг предлага добри възможности за изпреварване

Малдонадо: Нюрбургринг предлага добри възможности за изпреварване

57
0
Валтери Ботас

Пистата Нюрбургринг предлага добри възможности за изпреварване, смята пилотът на Уилямс, Пастор Малдонадо. Трасето се намира на 610 м надморска височина в планината Айфел. Пистата има както  бавни, така и бързи завои, а пилотите ще направят общо 60 обиколки в неделното състезание. Времето за Гран при на Германия за момента се очаква да е облачно с температури около 23 градуса в петък, събота и неделя. Пилотите на Уилямс обаче се надяват условията да са променливи, тъй като тогава колата им е с по-добро представяне.

Нюрбургринг е бърза писта с преливащи се завои, която харесвам, и предлага някои добри възможности за изпреварване – коментира Малдонадо. – Това е една от най-техничните писти в календара, а ние работихме здраво, за да подобрим баланса на колата ни в бавните завои. Деградацията на гумите вероятно ще е висока, но в последните няколко състезания показахме, че можем да контролираме това добре. Времето често е студено и може да се промени през уикенда, но променливите условия ще ни паснат.

Съотборникът му Валтери Ботас каза, че обича да кара при по-трудни условия и се надява в Германия времето да е променливо, за да имат по-добро темпо. Именно при подобни Валтери успя да спечели трето място в квалификацията за Гран при на Канада.

Тъй като пазенето на гумите е толкова важно, а отборите не се състезаваха тук миналия сезон, ще се опитаме да съберем колкото се може повече данни от тренировките, за да сме сигурни, че в неделя ще се състезаваме с най-добрата стратегия – допълни финландецът.

Шефът операции на пистата на Рено Спорт F1, Реми Тафен обясни, че средната скорост на Нюрбургринг е около 190 км/ч, а бавните завои като първи и седми се взимат с между 75 и 95 км/ч. Той каза и че от Рено внимателно ще изберат предавателните отношения, тъй като седма предавка се включва четири пъти на обиколка, което е повече от средното й използване. Техническият директор на Уилямс Майк Кахлън пък допълни, че поради надморската височина, на която се намира трасето, мощността на двигателя е по-ниска и притискането е намалено.