Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън сключи дългогодишно партньорство с Dell

Макларън сключи дългогодишно партньорство с Dell

29
0
Dell,Дел

Екипът на Макларън обяви поредния си нов спонсор. Това е технологичния гигант Dell, която е най-голямата в света частно контролирана технологична компания.

Dell включва 7 глобални бранда – Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, Secureworks, Virtustream и VMware. Компанията ще внесе своя дълбок технологичен опит във всички фирми на Mclaren Technology Group, включително състезателния отбор във Формула 1 и технологичния център.

Mclaren Technology Group вече завърши първата част от своята IT трансформацията към високоефективен хибриден облачен капацитет.

Това включва съвременен, гъвкав, автоматизиран, високопроизводителен и високодостъпен набор от центрове за центрове за данни, използващ софтуер за изчисляване, съхранение и управление на инфраструктурата на Dell EMC.

Партньорството ще интегрира безпроблемно широко обхватната платформа за решения на Dell Technologies в ежедневните операции на Макларън, включително подкрепа за проектиране и производство, операции по трасето, телеметрия, критични за безопасността екосистеми, съхранение, експорт и симулация, ангажиране на феновете и преживявания за гостите.

„Споразумението на Макларън с Dell Technologies отива отвъд традиционния спонсорски модел, заяви изпълнителният директор на тима Зак Браун. – Ние сме подобни организации, водени от ключовите принципи на техническата иновация и човешкия прогрес в най-новите технологии.

Формула 1 е безкомпромисна среда и партньорството с Dell Technologies ни предоставя водещи в класа способности и поддръжка, за да постигнем безценна ефективност, която ще позволи на McLaren да работи на възможно най-високо ниво във всичките ни бизнес операции.

Това обявление (на партньорството с Dell) е допълнително потвърждение, че Макларън има силни амбиции, тъй като се стремим да направим значителен скок в представянето както на пистата, така и извън нея. Dell Technologies е перфектният партньор и нашите две марки споделят същите етики, които ще ни задвижат в посока към нашите бизнес цели за 2018 г. и след това.“