Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Мерцедес не променя окачването, Ферари маха крилата над огледалата

Мерцедес не променя окачването, Ферари маха крилата над огледалата

135
0
Halo,огледала,ореол,Ферари

Тимът на Мерцедес днес подготвяше своите автомобили отново с малкото рамо над главината на предните колела за връзка с горното А-рамо. По време на тестовете в Барселона екипът изпита конструкция без него, за да може колата да завива по-лесно в бавните завои като фибата в Монако.

Това е най-бавното място в шампионата, като се минава с 50 км/ч. Така до някъде може да се компенсира, по-дългото междуосие на колата, което според тима обаче не било чак толкова голям проблем и в предходните години  и отнемало не повече от 0.1 сек в обиколка.

В същото време колите на Ферари се подготвяха за утрешните първи тренировки без малките крила, прикрепени над огледалата към системата halo. Те бяха реално забранени от ФИА за следващите състезания след появата си в Барселона преди две седмици, защото нарушават правилата за големина на елементите, свързани със системата.

Голямата новина, обсъждана в падока днес, беше написаната информация в италианския Газета дело спорт, че новата задвижваща система на Ферари ще е с между 15 и 20 к. с. по-голяма мощност и вече е готова за следващото състезание в Канада.

Също така стана ясно, че в Скудерията ще експериментират със старото задно окачване за уикенда в Монако, използвано до Гран при на Испания. В тима смятат, че използването на новото на Каталуня, носещо по-добри аеродинамични ефекти, може да е довело до по-голямото износване на гумите, което накара Фетел да спре за втори път в бокса.

Междувременно не били отпаднали съмненията за използване на над 4 MJ енергия на обиколка в предходните състезания от Ферари, но за да се потули случая Скудерията се съгласили да приемат правилата за 2019 г. за новите предни крила и по-голям DRS, които първоначално отхвърлиха.

Мерцедес обаче също били помолени в началото на първенството да изменят детайли в горивната си система и затова загубили предимство, но сега вече наваксват и в Канада също ще имат нова система. Такава ще имат и в Рено, като от компанията твърдят, че тя изпълнява „поставените цели”.

Според Тойохару Танабе от Хонда пък този уикенд компанията ще използва единствено в целия сезон специфични ниски режими, които да дадат нужната гъвкавост на задвижващата система по бавното трасе.

Практически всички екипи имат традиционните специални аеропакети за Монако, като Хаас например ще пробват предно крило като това на Форс Индия със силно извит най-горен профил на крилото, а Уилямс корпус с двойна V-образна перка .