Начало Избрани Мерцедес промени дизайна на предното крило от Остин

Мерцедес промени дизайна на предното крило от Остин

1110
0
Люис Хамилтън, Мерцедес
снимка: Майкъл Потс

Мерцедес промени предното крило, което бе въведено миналия уикенд в Остин. Дизайнът на този компонент предизвика доста дискусии и спорове. В крайна сметка екипът от Бракли реши да направи няколко корекции на новото си крило поради настояване на ФИА.

Мерцедес въведе последния си пакет с актуализации за сезона в САЩ. Той включваше нов преден спойлер, който веднага бе забелязан от част от съперниците на тима.

В крилото имаше оформени като малки крилца стабилизатори, поставени под лек ъгъл за насочване на въздушния поток. От Мерцедес твърдяха, че те служат единствено за закрепване и уякчаване на структурата. От друга страна във ФИА смятаха, че имат аеродинамична роля. Противоречието не бе толкова в легалността на елемента, а в това, че техническият екип на отбора от Бракли се е консултирал с ФИА преди да изработи крилото. Всъщност новото крило на Мерцедес така и не обявено за нелегално.

Германците никога не са планирали да използват крилото в Остин, а са го докарали заради причини, свързани с превоза на товари. Сега отборът представи модифицирана версия тази част.

Сега тимът е премахнал тези малки крилца. Въпреки че в правилата се посочва, че от всяка страна на крилото са разрешени до осем такива, те трябва да се използват предимно по механични, структурни или измервателни причини.

Техническият директор на тима Майк Елиът заяви още миналата неделя, че крилото е в рамките на правилата. Въпреки това могат да бъдат направени промени, за да се избегнат протести от страна на конкурентни отбори.

Актуализираната версия на крилото ще се използва на пистата Аутодромо Ерманос Родригес този уикенд. Предвид факта, че новият дизайн на крилото не зависи изцяло от скобите, монтирани между двете горни клапи, екипът изглежда ги е премахнал и заменил с по-традиционни скоби, подобни на подкови.

По капаците на новото крило все още има белези от местата, където скобите са били закрепени към капаците. От Мерцедес са трябвали внимателно да ги отстранят, без да повреди или натовари другите елементи.

Крилото все още ще носи новите конструктивни елементи във външната част, като мястото на съединяване на клапите и крайната плоча е променено. По този начин то ще влияе по-добре на въздушния поток и ще създава повече притискане в сравнение с предшественика си.