Начало Избрани Мерцедес се подготвя за трудна Гран при на Унгария

Мерцедес се подготвя за трудна Гран при на Унгария

2930
0
Мерцедес W13
снимка, Мерцедес

Мерцедес се подготвя за трудна Гран при на Унгария. Отборът от Бракли се опасява, че ще се върне в средата на колоната, като се има предвид оформлението на пистата Хунгароринг. Трасето край Будапеща се състои основно от бавни завои и старт-финална права, която е с дължина от 908 м. Традиционно автомобилът на Мерцедес има големи затруднения на по-бавни и спънати писти като тези в Монако и Унгария.

Мерцедес постигна най-добрия си резултат за сезона във Франция. Тогава Люис Хамилтън и Джордж Ръсел завършиха на втора и трета позиция и донесоха първия двоен подиум за германския конструктор.

Отборът от Бракли призна, че все още не може да се противопостави на съперниците си от Ред Бул и Ферари в неделя. Изоставането на Мерцедес в квалификациите спрямо лидерите в F1 все още е доста сериозно. Това не  предвещава нищо добро за екипа на Сребърните стрели на пистата Хунгароринг, където изпреварванията са едни от най-трудните.

„Искаме да разберем защо в първата и втората свободна тренировка сме малко по-отстъпчиви. В квалификацията имаме огромно изоставане от лидерите и сме по-скоро в средата на полети. На Пол Рикар Джордж дори бе изпреварен от един автомобил на Макларън. От друга страна, в състезанието автомобилът сякаш просто се трансформира“ каза стратегическият директор на Мерцедес Джеймс Ваулс.

Това е валидно наблюдение, което е налице през цялата година. Тази разлика не е задължително да се дължи на дизайна. Не планирахме да сме толкова компенсирани в квалификациите,  но реалността е такава. Предпочитаме да имаме по-бърз състезателен автомобил, с който разполагаме в момента.“

„Състезанието бе с продължителност над 50 обиколки. Наличието на конкурентен автомобил във всичкото това време ти дава добри възможности. Обикновено успяваме да се върнем напред в състезанието и да заемем силна позиция. Въпреки това очевидно предпочитаме да сме по-конкурентоспособни в квалификациите.“

Ще има някои писти като Хунгароринг, които ще ни създават проблеми. Трябва да сме сигурни, че наистина сме по-близо, за да сме сигурни, че няма да имаме няколко други отбора, които да ни разделят от Ферари и Ред Бул.“

Въпреки отличното представя на Пол Рикар, Ваулс остава реалист за шансовете на Мерцедес в Унгария. Британецът не очаква повторение на двойния подиум от Франция.

Все още не сме там, където трябва да бъдем и нямаме достатъчно скорост, за да печели. Това е краткият отговор, особено например по отношение на квалификационното темпо . Донякъде Унгария ще разкрие тази наша слабост“, каза Ваулс.

Ние сме реалисти. Направихме стъпки напред и виждам ясен напредък. Виждам и как ще продължим напред през следващите няколко състезания. Все пак в Будапеща трябва да сме реалисти.“

Този автомобил е силен, но може да не успеем да го използваме изцяло в условията, които ни се предлагат. Трябва да свършим по-добра работа от досегашната, за да сме сигурни, че се класираме там, където трябва да бъде автомобилът- в предната част на стартовата решетка“, завърши главният стратег на Мерцедес.

Шефът на Мерцедес Тото Волф също коментира предстоящия рейс уикенд на Хунгароринг.

Беше окуражаващо да спечелим толкова много точки във Франция и да се възползваме максимално от ситуацията в неделя, но знаем, че има още много работа за вършене“, каза Волф.

Изоставането от лидерите в една обиколка се запазва. Освен това имаме повече трудности в началото на стинтовете.“

Трябва да продължим да постигаме още по-добри резултати и съм убеден, че ще го направим, като запазим културата, начина на мислене и духа, които стимулираха упоритата работа във фабриките. Надеждността ни отново беше добра. Люис и Джордж бяха в силна форма, за да спечелят двоен подиум.“

Сега се преориентираме към Унгария, където ще посетим една много различна писта, която е тясна, бавна и неравна. Хунгароринг е коренно различно трасе от Пол Рикар. Трудно е да се предвиди как ще се справим, защото очакванията ни тази година невинаги отговаряха на действителността по отношение на това кои писти са подходящи за W13.“

Въпреки това ще дадем всичко от себе си и винаги очакваме с нетърпение Будапеща и топлото посрещане от страна на феновете. Освен това отбелязваме 250-ата си Гран при с нашите партньори Петронас, което е великолепен повод да запишем по-силен резултат“, добави Тото Волф.