Мерцедес се надява да има някои новости по болида си F1 W11 за първите надпревари от сезон 2020 във Формула 1. Състезателната година трябва да започне с два поредни старта в Австрия на пистата Ред Бул Ринг.
„Вариантът от представянето на болида за новия сезон и колата, която щеше да се състезава в Австралия – това бе замразено около Коледа. През януари, февруари и март в конструкторския отдел и аеродинамичния тунел се работеше по различни нови неща, които да направят болида по-бърз“, обясни техническият директор на отбора Джеймс Алисън.
Някои от идеите вече са били на етап изпълнение при затварянето на заводите. Сега екипът може да ги довърши и изпробва в Австрия.
„Предизвикателството сега е четвърт година развитие да се озове от бюрата на конструкторите по колите колкото се може по-бързо. Надяваме се част от него да е налице за първия старт в Австрия“, допълни Алисън.
Procedure. Protocol. PPE. @F1 will look a little different once we hit the track in Austria, but our goal hasn’t changed. ??
Check out James full interview in part two of our ‘Countdown to Austria’ miniseries ?
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) June 19, 2020
Ферари също ще е с доста промени по SF1000 – по двигателя, скоростната кутия и аеродинамиката
Специален материал за новата скоростна кутия може да намерите в актуалния брой на списание ClubS1 – 238.
Различни източници сочат подобрение на задвижващата система от 15 или 20 к.с. в сравнение с използваната в зимните тестове. Предполага се също така, че Ферари-то ще е с подобрено охлаждане. В Маранело обаче са предпазливи относно шансовете си на Ред Бул Ринг.
Смята се, Ферари работят и по други промени, които да въведат след състезанията в Австрия.
This is our favourite alarm clock ⏰
Courtesy of @charles_leclerc and #SF1000 ??
Thanks to our partner in crime ⚡️: #Maranello City Council #essereFerrari ? pic.twitter.com/tEoQYpYVDS— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) June 18, 2020