Начало Автомобили Мерцедес с ново рекламно мото

Мерцедес с ново рекламно мото

592
0

Имайки предвид променената си маркетингова стратегия, Мерцедес-Бенц решиха да представят ново рекламно мото, което гласи „Най-доброто или нищо“.

То бе представено за първи път преди два дни и според марката представя възможно най-добре нейния възглед за това какво трябва да представляват продуктите й.

Новото мото ще се появи във всички видове рекламни кампании на Мерцедес, заедно и с ревизираното им лого, което вече има доста по-триизмерна визия.

До края на следващата година Мерцедес смятат да представят 16 нови модела и същевременно да започнат да предлагат своята Старт/Стоп система като стандартна екстра при всичките си модели.

И тъй като очевидно новата им агресивна маркетингова стратегия е доста по-различна от това, което предприемаха те на пазара до момента, бе логично да бъде сменено и рекламното им мото.