Начало MotoGP News Милър иска да остане в MotoGP и след края на сезона

Милър иска да остане в MotoGP и след края на сезона

52
0
Джак Милър
Джак Милър, снимка: Прамак

Джак Милър иска да остане в MotoGP и след края на сезона. Бъдещето на австралиеца изглежда много несигурно след новината за присъединяването на Топрак Разгатлиоглу към Прамак. Милър изрази желание да продължи да се състезава в кралския клас и не желае да се мести в WSBK.

Милър е един от малкото пилоти на стартовата решетка, които нямат гарантирани места за следващата година. Австралиецът има договор с Прамак, който изтича в края на тази година.

По-рано тази месец стана ясно, че Разгатлиоглу ще кара за Прамак през следващия сезон. Турският пилот ще замени някои измежду Милър и Мигел Оливейра. Португалецът има договор за следващата година. Това поставя Милър в много неприятна ситуация. Не се изключва той да бъде освободен след приключване на кампанията

Милър коментира темата за бъдещето си по време на вчерашните срещи с медиите. Пилотът на Прамак изрази желание да остане в MotoGP и не обмисля да се прехвърля в WSBK.

„Не искам да отнемам нищо от тези момчета. Бих могъл да отида в Супербайк и да печеля повече пари, но не съм тук за това“, обясни Милър. „Тук съм, за да се опитам да се състезавам с най-добрите в света.“

„Както казах, това не отнема нищо [от пилотите на Супербайк]. Говоря за най-добрите като цяло. Тук са най-скъпите, екстремни, мощни мотоциклети, които можете да карате. Най-добрите спирачки, най-доброто всичко… точно това е причината да ми харесва.“

„Не казвам, че не харесвам Супербайковете. Обичам го и го гледах, както чухте името ми в предаването на всеки две секунди в Мизано. Първо ще проуча възможностите тук, защото не чувствам, че времето ми като пилот в MotoGP е приключило. Все още имам чувството, че с възрастта ставам все по-добър“, добави пилотът на Прамак Ямаха.

Милър разкри, че е имал оферти от WSBK още миналата година. Той обаче е решил да изчака и в крайна сметка подписва с Прамак. На практика сега австралиецът се намира в същата ситуация, подобно на този период от миналата година

„Имах [предложения от отбори от Супербайк]. Миналата година също почти останах без работа. Това не е нова ситуация за мен. Просто се случва същото след 12 месеца! Така че не съм стресиран“, обясни Милър.

На въпроса за развитието на новия V4 двигател на Ямаха той потвърди, че има достъп до големия проект на заводския отбор.

„Той беше в съседство. Отидох и седнах на него. Направих куп снимки за спомен и за да ги изнудвам“, пошегува се Милър. „Звучи наистина страхотно и е хубаво да го видиш на пистата. Искам да кажа, че е много примитивен и това е ранният етап на развитие.“

„Напомня ми за времето, когато Сузуки за пръв път излязоха със своя мотор. Когато видиш, че един мотоциклет се конструира за първи път, за да излезе на пистата… Хората просто се опитват да навъртят километри и не са съсредоточени върху дребните детайли“, заключи Джак Милър.

Говори се, че интерес към Милър проявяват заводските отбори на Дукати и Хонда в WSBK. Италианците търсят заместник на напускащия Алваро Баутиста. В същото време японската марка иска да изгради силен отбор и да привлече топ пилоти. Хонда също така иска да отмъкне тестовият пилот на Ямаха Кал Кръчлоу, за да го сложи начело на тима в WSBK. Британецът има предишен опит в WSBK и е печелил състезания.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от MotoGP™ (@motogp)