Начало Автомобили Mitsubishi с 27% ръст на продажбите в Европа

Mitsubishi с 27% ръст на продажбите в Европа

61
0
Mitsubishi,Mitsubishi Motors

През тази година на усилена работа в Европа (пускане на пазара на 5-та серия на L200 и на новия Outlander – модел 2016), завръщане в автомобилния спорт с участие в Baja Portalegre 500, завръщане в автомобилното изложение във Франкфурт след 8-годишна пауза, продажбата на 50-хилядния Outlander PHEV, представянето на новата Dynamic Shield визия на MMC, обявяването на Outlander PHEV за най-добре продавания плъг-ин хибриден автомобил в Европа и т.н.) Mitsubishi Motors Corporation продължи да затвърждава своите позиции в Европа с 27% ръст на продажбите до 174 295 автомобила (в сравнение със 136 928 автомобила за календарната 2014 година).

Освен това с този резултат компанията за първи път постигна отново нивото преди финансовата криза (164 462 автомобила за календарната 2008 година) и отбеляза трета поредна година на ръст на продажбите на Mitsubishi Motors в региона.

Тези резултати, представляващи отражение на общото икономическо възстановяване и доброто приемане от пазара на сегашната продуктова гама на Mitsubishi Motors, потвърждават дългосрочния фокус на MMC върху водещите SUV-ове, придружени от една страна от малките и горивно ефективни автомобили от “базовия B-сегмент” (Space Star/Mirage), а от друга страна – от отличителния пикап L200. Флагманът Outlander PHEV (59% от обема на продажбите на Outlander и 18% от общите продажби на компанията в този регион) изпълнява ролята на авангарден модел, в който са комбинирани характеристиките на SUV и електромобил.

Преди да започне следващата продуктова офанзива след 2017 година, 2016 ще бъде предимно година на консолидация, през която на дилърската мрежа на MME34 ще се даде възможност да затвърди продуктовата гама, пусната на пазара през тази година (5-та серия L200 и новия Outlander), да представи основно променения модел 2016 на Space Star/Mirage, както и да запази нивата на продажби на постоянно обновяваните ASX и Pajero/Montero/Shogun.

Продажби през календарната 2015 година – най-големите 20 пазара

1.

Германия

35 894

+44%

2.

Великобритания

31 649

+39%

3.

Израел

15 861

+21%

4.

Холандия

14 030

+16%

5.

Испания

9 711

+58%

6.

Швеция

7 412

+28%

7.

Норвегия

6 660

+14%

8.

Франция

5 869

+15%

9.

Италия

5 373

+26%

10.

Турция

5 282

-3%

11.

Дания

5 245

+100%

12.

Полша

4 822

-27%

13.

Австрия

4 383

+3%

14.

Швейцария

4 162

+20%

15.

Чешка република + Словакия

3 947

+41%

16.

Белгия + Люксембург

3 284

+10%

17.

Португалия

2 297

+13%

18.

Финландия

1 874

+11%

19.

Унгария

1 568

+71%

20.

Ирландия

1 363

+55%