Начало Автомобили Моделната офанзива на Шкода продължава и през 2014 г.

Моделната офанзива на Шкода продължава и през 2014 г.

142
0
skoda,Skoda Octavia

И през 2014 г. Шкода ще продължи с нови сили най-голямата моделна офанзива в историята на компанията. Атрактивна моделна гама, добро ниво на поръчки и нарастващи положителни сигнали от европейския автомобилен пазари дават на компанията причина да е уверена и през настоящата година. Марката имаше успешен старт, като само през януари са продадени 80 900 автомобила, което е с 16,5% повече в сравнение със същия период миналата година. Тези резултати са рекордни за продажбите на Шкода през месец януари.

През идните години производителят иска да увеличи световните си продажби до поне 1,5 милиона автомобила за година. В допълнение Шкода Ауто ще стартира средно по един нов или обновен модел на всеки шест месеца.

Заедно с моделната офанзива на европейските и международни пазари компанията възнамерява да засили и търговските си дейности в тези райони. Ще има специален фокус върху развиващите се пазари на Китай, Русия и Индия.

Местното производство на новата Октавия за китайския пазар ще започне през пролетта на 2014г. Със стартирането на третото поколение на този най-продаван модел на Шкода в Китай, компанията възнамерява допълнително да развие своята позиция на най-силния си пазар. През януари 2014г. компанията увеличи производството си в Китай с 27,3%, до 27, 500 броя.

Русия заема важно място в плановете на Шкода за международен растеж. Тя е третият най-силен пазар за Шкода в световен мащаб и вторият най-силен пазар в Европа. Шкода произвежда автомобили в Русия на две места: в Нижний Новгород в сътрудничество с Руския GAZ Груп и в завода на Фолксваген в Калуга. През пролетта на 2014г., там ще започне и производството на Шкода Рапид.

В началото на 2014-та в Индия Шкода отпразнува премиерата на напълно обновените Шкода Супърб и Шкода Йети. А в средата на 2013г. компанията представи новата Октавия на субконтинента.

2013-та бе една предизвикателна година, но Шкода показа своите силни страни. С осем нови или напълно обновени модела, миналата година се оказа рекордна година за чешкия автомобилен производител. С цяла поредица от нови модели Шкода постигна обем от 920 800 автомобила, доставени до клиенти. Това е вторият най-добър продажбен резултат в историята на компанията. Шкода постигна окуражаващи печалби по-специално през втората половина на годината, когато новите автомобила станаха напълно достъпни.

В Европа новата Шкода Октавия доказа, че е истински хит с двуцифрени нива на растеж. В периода между септември и декември 2013г., продажбите на модела Октавия само в Европа се увеличиха със 17%, в сравнение със същия период миналата година. Новата Шкода Октавия продължава успешната си серия. В началото на 2014 г. продажбите на модела в Европа са се увеличили с 40,2%.