Начало Автомобили Новият Renault Megane R.S. и Bridgestone Potenza S001: Създадени, за да работят...

Новият Renault Megane R.S. и Bridgestone Potenza S001: Създадени, за да работят заедно

142
0

Новият  е актуализиран с най-новите технологии за по-голяма гъвкавост, ефективност и удоволствие от шофирането. Тези нововъведения продължават да разчитат на правилните гуми, поради което Bridgestone проектира всеки аспект на Potenza S001, за да съответства на новия дизайн на иконичния Френски „горещ хечбек“.

Индивидуалният подход е задължителен за новия Renault Mégane R.S. “Това е много различно превозно средство“, обяснява Лоран Хургон, отговорник за развитие на новия модел на Renault. „Той има по-мощен двигател, а окачването, както и системата за управление на четирите колела, са подобрени. Bridgestone създаде гумите Potenza S001, за да отговори на това и да увеличи максимално ползите от тези нововъведения.”

Като първокласен производител на 19-инчовите гуми, които са стандартно оборудване за новия Renault Mégane R.S., Bridgestone искаше да създаде гума, която да представя всяка част от мощността, контрола и спортните показатели, които автомобилът има.

„The Mégane R.S. е „горещ хечбек“. Ние проектирахме Potenza S001 на тази основа. Проектирахме гумата с по-големи блокове във външната част на протектора, за да подобрим работата при суха настилка и спиране и с по-малки блокове от вътрешната страна, за да оптимизираме мощността при мокра настилка“, обяснява Кристоф де Валроже, вицепрезидент на Original Equipment for Bridgestone Europe.

 „Това подобри контактната линия за по-добро взаимодействие с пътна настилка и по-добра стабилност при висока скорост. Това също така увеличава страничните сили, позволявайки бързо завиване, необходимо за всеки ‘горещ хечбек’.”

Въпреки това иновациите се простират отвъд шарката на протектора и геометрията на каналите на гумата. Гумите са изработени от висококачествен материал и имат усилена страница, увеличавайки твърдостта на каркаса на гумата и подобрявайки способността за реагиране и завиване.

„Намалихме съпротивлението при търкаляне, като запазихме Potenza S001 в съответствие с правилата и получихме етикета клас „А“ на ЕС за сцепление при мокра настилка“, обяснява де Валроже. „Проектирането и производството на гуми в Европа за превозно средство, конструирано в Европа, ни позволи да работим заедно отблизо във всяка стъпка.”

Предимствата на този подход бяха изпитани и от Лоран Хургон. „Bridgestone и Renault си партнираха в разработването на предишното поколение на Mégane R.S., но тази гума издигна нашите съвместни усилия на едно ново ниво“, казва той. „Постоянно се държахме в течение един с друг за всяка малка актуализация. Можете да почувствате тази невероятна точност в изпълнението.“

„Mégane R.S. беше вече емблематичен „горещ хечбек“, казва де Валроже. „Но с новите си нововъведения и с Potenza S001 тази репутация задължително ще расте.“

Ексклузивен тест на новия Mégane R.S.четете в новия брой 213 на списание ClubS1.