Начало Moto News Накамото: На пилотите с RCV1000R е нужно повече време

Накамото: На пилотите с RCV1000R е нужно повече време

20
0

На пилотите, които започват сезона с новия мотоциклет Honda RCV1000R, е нужно повече време за подготовка. Това е мнението е изпълнителния вицепрезидент на HRC Иуей Накамото. Според него, те трябва да свикнат с новата машина и да я опознаят по-добре. Накамото твърди това като се базира на резултатите от първите тестове на висшия клас на Сепанг.

През тази година във кралския клас MotoGP ще излязат четирима пилоти с мотоциклети Honda RCV1000R, които в началото се казваха Production Racer. Това са двамата от Drive M7 Aspar – американецът Ники Хейдън и Хироши Аояма от Япония. Другите двама са вторият пилот на GO&FUN Honda Gresini Скот Рeдинг и единственият член на чешкия екип Cardion AB Motoracing – Карел Абрахам.

Ники Хейдън казва: След като отпреди знаем, че имаме недостиг на мощност, ние знаем, че много малко можем да направим да я повишим. Това донякъде ни деморализира, но трябва все пак да опитаме да подобрим нещо.

Скот Рединг твърди: Съгласен съм с Ники. Когато карам зад Колин Едуардс или зад Алекс Еспаргаро (б.р те карат с FTR-Yamaha за NGM Mobile Forward Racing), двамата сякаш се изстрелват на изхода на острите завои. За мен не е чак толкова важна максималната скорост изобщо, а скоростта, с която можа да излиза от завоите.

Най бързият мотоциклет RCV1000R, който кара Хейдън бе на 1,9 сек. от лидера Марк Маркес. Накамото отвърна на критиките: Разликата не е особено голяма, но машините Honda не се карат лесно. На пилотите е необходимо малко време, за да разберат как да управляват мотоциклета. Ние сме уверени, че те ще могат да подобрят нивото си. Освен това байкът постоянно има обновления и се развива.

За разлика от Honda RCV1000R, по време на тестовете машините FTR-Yamaha наистина бяха по-бързи. Алекс Еспаргаро завърши 4-и на Сепанг, непосредствено след заводските пилоти Маркес, Валентино Роси и Хорхе Лоренсо. След тестовете доставчиците на гуми от Bridgestone потвърдиха, че мотоциклетите от клас Open през този сезон, включително Honda RCV1000R и FTR-Yamaha, ще получават по-мека задна гума, която преди използваха байковете от CRT.