Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Норис с най-добро време и проблеми в 5-ия ден

Норис с най-добро време и проблеми в 5-ия ден

Ботас пропусна почти цялата следобедна сесия заради проблеми с налягането на маслото

2501
0
Ландо Норис
Ландо Норис, снимка: Макларън

Ландо Норис с Макларън постигна най-добро време в 5-ия ден от тестовете на отборите от F1 на пистата Каталуня – 1:17.709 мин. Това обаче той стори с меките гуми C4. Освен това британецът на два пъти спря на пистата заради технически проблеми.

Първо той загуби хидравлично налягане в сутрешната сесия и предизвика нейното спиране. Само 20 минути преди края на следобедната пък пилотът на Макларън спря на завой 2.

С второ време за деня завърши Пиер Гасли с Ред Бул. Постижението на французина бе най-впечатляващото – 1:17.715 мин, тъй като бе записано със средните по твърдост гуми C3. Това е най-добрият резултат от началото на изпитанията с тези гуми.

Гасли навъртя и най-много обиколки от всички пилоти за деня – 136. Отборно най-много направиха в Рено – 157. В същото време пилотите на Мерцедес Хамилтън и Ботас навъртяха едва 90 заедно.

В следобедната сесия финландецът спря на пистата на завой 3.

Оказа се, че има проблеми с налягането на маслото. Той пропусна почти всичките 4 часа за подготовка, след като беше сменена задвижващата му система като предпазна мярка. В самия край той все пак излезе, но имаше време да направи само 7 тура.

В сутрешната сесия Хамилтън се концентрира предимно върху дълги серии от обиколки с по-твърдите гуми C2. Затова неговият резултат и този на Ботас бяха далеч от най-добрите.

Трето време за деня даде Ланс Строл от Рейсинг Пойнт, но то се дължеше най-вече на най-меките гуми C5. На 1 десета зад него 4-и се нареди Себастиан Фетел. Германецът постигна солиден резултат с C3.

Неговият съотборник Шарл Льоклер беше с 0.7 сек по-бавен със същите гуми от сутрешната сесия. Но той я завърши само с 29 обиколки. Причината бе, че роденият в Монако пилот дълго време не беше на пистата заради проверки в охладителните системи на болида.