Начало Автомобили Новата Е-класа на Mercedes дебютира на автосалона в Детройт

Новата Е-класа на Mercedes дебютира на автосалона в Детройт

180
0

Mercedes-Benz представи новото поколение на своята най-продавана лимузина. Новата посока в дизайна, която бе поета с по-малкия С-class изцяло продължава да бъде следвана от дизайнерите на марката и в Е-класата. Наблюдават се по-остри линии и ръбове, които правят излъчването на колата малко по-грубо, но все така респектиращо. Моделът отново е с 4 фара, също както и при предишните 2 поколения, като този път обаче формата им е доста променена, за да отговаря на цялостната по-грубовата линия. Халогенните крушки във фаровете за мъгла са отстъпили място на все по-използваните диодни светлини. Отстрани прави впечатление страничната лайсна на автомобила, която вече не е разположена водоравно, а се издига все повече при наближаването си към задницата на колата, която не се различава много от тази на C-class.

С новата лимузина Mercedes-Benz доразви усещането за комфорт в Е-класата, вече установено като емблематична характеристика за този модел. Днес тя разполага с интелигентна разработка на купето, която осигурява с 30% повече здравина, допълнително подобрена концепция на седалките и съвършено нова конструкция на окачването с амортисьори, които автоматично се адаптират към пътната ситуация. Въздушното окачване, което се предлага като допълнително оборудване, сега е свързано към електронна демпферна система.

Изключителната сигурност и комфорта в автомобила вече са допълнени от екологичната съвместимост и икономичност на автомобила: 4 и 6-цилиндровите двигатели са с директно впръскване и изразходват с 23 на сто по-малко гориво от преди. Комбинираната консумация на гориво по NEDC (New European Driving Cycle) е само 5.3 литра на 100 километра, което съответства на 139 грама CO2 на километър.

Гамата от двигатели, които се предлагат при Е-класата, включват 4, 6 и 8-цилиндрови модели с мощност от 100 kW/136 к.с. до 386 kW/525 к.с. Четирицилиндровите двигатели с директно впръскване са с нова конструкция, която позволява да се развие по-висока мощност и въртящ момент от сравнимите 6-цилиндрови V-образни двигатели на предишната серия, въпреки по-малкия работен обем.

Наблюдават се и много нововъведения в автомобила, като например системи за нагаждане на фаровете според пътната обстановка, за поддържане на движението в избраната лента, за разпознаване на сънливост и за автоматично задестване на спирачките.

Новата Е-класа ще се появи в изложбените зали на търговските и сервизните представителства на Mercedes през март 2009 г.